Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Lifestyle 23-09-2012 10:10:14

Snacks from the USA

Klik voor groter en meerKlik voor groter en meer

Tante Dar is op vakantie geweest in de USofA, in Orlando om precies te zijn. (schrijf ik met enige jaloezie) En zoals dat gaat, worden er altijd wat leuke presentjes meegenomen, en juist van die dingen die je hier (nog) niet ziet zijn het leukst! Voor de kids bracht ze deze ver- pakkingen met fruit snacks mee. Alleen al om de verpakking is het leuk om te geven en te krijgen! Op de één of andere manier, ik denk door het merk kellogg's, dacht ik dat het iets is dat je door je cornflakes gooit, maar dat betwijfel ik nu zeer. Het zijn dus gewoon minizakjes met fruitsnoepjes. Maar hey, samen met wat Honey Loops ging het héél goed vanmorgen!

Klik voor groter en meer
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...