Familie
21-10-2012 16:16:11
Plug it in...

Vandaag waren we voor een open dag in het bedrijf Festo in Delft. Een bedrijf in pneuma- tische en elektrische aandrijftechnologie voor innovatie en maximumproductiviteit in in- dustriële en procesautomatisering. Het was geweldig om te zien wat er allemaal mogelijk is door middel van luchtdruk. Er was voor de kinderen veel te doen en te zien: in een raceauto simulator zitten en rijden waarbij je iedere hobbel ook werkelijk voelt, een raket maken en die afvuren d.m.v. geperste lucht, een apparaat programmeren en een eigen proefopstelling maken. Kortom, heel veel leuke en leerzame dingen. De jongens en wij ook, vonden het geweldig leuk en insteressant.