Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Muziek 13-12-2012 19:21:02

E-Rik Live!!

Het gaat goed met onze Kerst-clip:
E-RIK - Merry Christmas Style.

Klik voor de clip

En zoals het er nu naar uitziet treden we volgende week vrijdag 21 december,
tussen 17:00 - 18:00 uur live op in Wijkcentrum de Akkers in Spijkenisse,
bij het Dance4Kids dansfestijn! Komt dat zien, komt dat zien!
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...