Familie
01-04-2013 22:43:06
Paasvuur Hellendoorn
Het hele Paasweekend waren we in Almelo. Heel gezellig: lekker gegeten & gedronken, geslapen en natuurlijk een bezoek aan het Paasvuur gebracht. Dit jaar waren we weer eens in Hellendoorn, op een nieuwe plek. Het vuur was dan wel minder groot dan vroegâh, maar nog steeds mooi om mee te maken. Want dit blijft toch wel een fantastisch mooie traditie.