Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Muziek 11-05-2013 16:46:35

Ome Geer was er weer!

Klik voor groterKlik voor groter

Dat was weer leuk: Het optreden van Gerard Joling in Spijkenisse.
Ter promotie van zijn nieuwste CD trad hij vandaag op in Saturn.
De kids stonden helemaal vooraan en genoten ervan!
Kijk hier naar een filmpje van De Nacht Voorbij:



En hier nog een fragment van Mama:

:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...