Jahoor, je mag gewoon met een veel te lang ding, dwars door je kleine auto de straat op in Spijkenisse! Op de bovenste foto zie je rechts in beeld een politieauto staan die dit tafereel aan zich voorbij zag gaan. Ze gingen er niet achteraan. Geluk gehad of mag dit gewoon..?