Het was ondanks de mist weer een prachtig feest met veel Zwarte Pieten, heel veel pepernoten en grote belangstelling van ouders en kinderen!! De intocht in Maassluis is wat ons betreft toch wel de allerleukste die we kennen. Inclusief de Opa & Oma Piet!