Fun
17-04-2014 20:31:10
PaasHazes

Steeds maar weer die reklame op TV voor de "Hij gelooft in mij..." Musical...
Ik hou niet van Andre Hazes en ik hou niet van musicals. Maar ja, als je nou dingen
combineert met elkaar, dan wordt het ineens een stuk leuker... Vrolijk PaasHazes!!