Media
25-05-2014 10:05:58
Bassie Late Night

Horror op de late avond met Bassie & Adriaan.
Soort van Wrong Turn met mijn afstandsbediening...
Is dat even schrikken!

God mag weten waarom er tegen middernacht nog een aflevering van Bassie en Adriaan te zien is op TV..??? Kleine kinderen liggen op bed dus rest mij te vermoeden dat Nederland vol zit met Bassie-fetisjisten... Of Adriaan-groupies natuurlijk, want in de dagen van deze afleveringen was de acrobaat een stuk slanker dan tegenwoordig! Best griezelig dat dit ineens op je scherm staat, while zapping op de late avond. In Nederland mag ook alles...