Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Lifestyle 25-05-2014 10:15:40

Progressive Jackpot !!

Zoals intussen al wel duidelijk is, ben ik helemaal dol op het spelletje SlotsTM. Al weken probeer ik een printscreen te maken op het moment dat ik weer eens een Progressive Jackpot win, maar dat is nog niet zo eenvoudig! Want je hebt maar twee seconden ofzo dat het in beeld staat, om de twee knoppen op de iPhone tegelijk in de drukken! Vanmorgen stond de Progressive Jackpot heel hoog dus ik hoopte op geluk. En jawel!! Al na een paar draaien had ik hem en de helderheid van geest om meteen een printscreen te maken... Je kunt maar ergens plezier mee hebben...

Klik voor groter
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...