Media
30-05-2015 14:02:41
Veronica, de liefde is voorbij...
Lang geleden, toen ik 18 of 19 jaar was, stonden er ineens drie mooie blonde dames met lange benen om mij heen tijdens een dagje (toen nog) Ponypark Slagharen. Het waren de dames van het "Veronica komt naar je toe deze zomer!" team die mij wilden verleiden om lid te worden van het Veronica Magazine. Ik was er niet tegen bestand: Als radio-fanaat zoals ik toen al was, kon ik geen "nee" zeggen. Hier kwamen mijn liefde voor de radio en verleiding samen en sindsdien ben ik altijd lid gebleven van de Veronica gids. Een TV gids is allang niet meer van deze tijd en eigenlijk verdwijnt de TV gids al jaren vooral naar het toilet als lees- & puzzelvoer... Toen een poosje geleden een Veronica actie in de brievenbus viel om nieuwe abonnees te werven, waarbij men een leuke mini tablet werd belooft zolang je (slechts) 1 jaar lid zou blijven, werd het mij teveel. Ik ben al zo'n 30 jaar trouw lid en voor mij geen leuke aanbieding of cadeau... Een mailtje naar het Veronica blad leverde niets anders op dan begrip voor mijn frustratie, maar geen geste en al helemaal geen mini tablet! Ik geef toe; het is een grote stap voor mij om te besluiten afscheid te nemen van deze jeugdliefde of jeugdzonde hoe je het maar wilt noemen, maar ik hakte de knoop door. Om op te zeggen belde ik met een dame die mij nog op verschillende manieren trachtte te verleiden om vooral nog een jaartje lid te blijven tegen een mooi klein prijsje. Ik ben geen 18 meer en zij geen "Veronica komt naar je toe" dame zoals destijds. Er was geen verleiding meer, geen chemie die ooit was. De Veronica Gids is opgezegd. Met een beetje pijn in mijn radio-hart, dat wel...

