Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 25-05-2004 02:05:24

Poll

PollHet heeft even geduurd (5 maanden om precies te zijn), maar daar is ie dan (wijst naar rechts): De poll. De reden waarom het zolang geduurt heeft is dat ik eigenlijk geen geschikte versie heb kunnen vinden die alles kon wat ik wilde. Het enige wat ik er nu nog aan mis is de mogelijkheid om bij elke poll commentaar te kunnen geven. Voor de rest voldoet deze aardig en daarom hebben we besloten om deze te gaan plaatsen.

Omdat we vorige week al bijna klaar waren met deze nieuwe functionalteit en op dat moment het songfestival nog erg actueel was gaat de eerste poll daar ook over. Waarschijnlijk blijft deze niet lang staan. Laat ons daarom gauw even weten wat je vind van de stelling: "Het Eurovisie Songfestival Afschaffen....."

Na verloop van tijd kun je op de Poll pagina een overzicht vinden van de oudere open en gesloten polls en nog steeds zien hoe er gestemd is en eventueel nog stemmen.
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...