Web-Log
31-05-2004 20:47:58
Uitslag Poll
Het moge helder zijn: afschaffen óf de opzet veranderen! Een terechte uitslag en volgens mij zeer representatief voor het Nederlands publiek. Slechts 16% vond het wel goed zo. Kijk bij Poll voor meer cijfers. Vanaf nu is er een nieuwe Poll beschikbaar. Wat vinden jullie van verlof tijdens de ten uitvoer legging van de TBS maatregel? We zien graag jullie mening, laat je stem zien!