Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 15-06-2004 09:12:46

Go to the Poll

Nog een paar uur tot de aftrap van Nederland - Duitsland. Volgens de poll is men nogal ver- deeld over de uitkomst, maar klinken er gelukkig steeds meer positieve geluiden. De poll zal gesloten worden omstreeks 18:00 uur vanmiddag, dus stemmen kan nu nog!! We zullen zien of de bezoekers van xoox gelijk krijgen. Uiteraard plaatsten we dan ook weer een nieuwe poll.
:: bemoeienissen
tante neel op 15 Juni 2004 - 10:01  §

Ze spelen gelijk.... en we spelen 10 tegen 10 op een gegeven moment. En Nederland wordt de morele winnaar.
Ja ik heb gister Denemarken - Italie gezien, vond de term morele winnaar wel leuk. Verder heb ik geen verstand van voetbal.;-)

Erik op 15 Juni 2004 - 10:15  §

Nederland komt in de eerste helft met 1-0 voor te staan. Dan gaan ze irritant traag spelen, niet meer gedreven & aanvallend. Duitsland heeft vaak het geluk om de laatste minuten toch nog een verrassingsaanval te plegen met succes, dus ik vrees ook een 1-1 gelijk, of een nipte overwinning met 1-0 na een trage en onaantrekkelijke wedstrijd.

tante neel op 15 Juni 2004 - 23:55  §

Gaan we nu door voor de magnetron? ;-)

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...