Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 30-09-2005 19:13:10

Poll

Poll results
Uitslag Poll: Het Openbaar Ministerie & Justitie

Poll Image

Lijkt mij duidelijk!
Iedereen bedankt, en er is weer een nieuwe poll!
Web-Log 14-09-2005 22:09:02

Poll results

Poll results
Uitslag Poll:
Het meest fascinerende natuurgeweld vind ik


Poll image

Blijkbaar is een stevige onweersbui nog het meest fascinerend voor de meeste stemmers. De Torna- do komt op een tweede plaats en nog altijd 15% vindt alle natuurgeweld interessant. En terwijl een orkaan van de eerste categorie, Ophelia , over de oostkust van de VS raast bedank ik weer iedereen voor het uitbrengen van je stem. Natuurlijk is er weer een nieuwe poll beschikbaar! Stemmen dus!
Web-Log 02-09-2005 12:00:00

Preview

Vandaag om 18:00 uur: Hoesjes Spelletje aflevering 16. Be There !!

Preview hoesjes spelletje 16

Knap als je er nu al iets van kunt maken, want hij is vandaag niet makkelijk!!
Web-Log 01-09-2005 19:10:44

Uitslag Intro-Quizz Augustus

Het is september, alle oplossingen van de jaren 90 Intro-Quizz zijn binnen. Dit zijn de 5 besten:
  1. Gerard van de Water

  2. Eric Meijer

  3. Dave Albers

  4. Roel Regelink

  5. Eric Westerop


We feliciteren Gerard van de Water, hij heeft zo'n beetje met iedere Quizz meegedaan maar, voor zover ik heb kunnen nagaan, nog nooit gewonnen.

Het minst geraden fragment van deze quizz was nr 2.

De nieuwe Intro-Quizz staat sinds 12 uur vannacht inline en draait om instrumentale hits (Met dank aan Erik). Af en toe wordt er nog wel in gezongen maar dat houdt wel op bij 5 woorden of een ander geluid dat je met je mond kunt maken :)

Succes met het oplossen van de nieuwe Quizz!
Web-Log 31-08-2005 19:45:33

Poll

Poll results
Uitslag poll: TALPA

Poll images

Precies 100 stemmen werden geteld. Het meren- deel (53%) is niet bepaald optimistisch en denkt zelfs dat het mogelijk niets gaat worden. Slechts 20% is enthousiast en dat is niet erg veel. Het XOOX publiek is dus terughoudend en negatief over TALPA en tot nu toe hebben ze wel gelijk. Het écht seizoen is natuurlijk nu pas écht los- gebarsten met o.a. Big Brother en Expedition Robinson die toch behoorlijk goede kijkcijfers lijken te halen. Zelf zie ik TALPA als een vergaarbak, een verplaatsing van toch al bekende programma's. Mijn stem ging dan ook naar Ach, what's new? Toegegeven, ik kijk graag naar Gordon en Joling, maar verder ben ik nog niet zo'n TALPA kijker geworden. Ik houd namelijk helemaal niet van voetbal! Iedereen bedankt voor het uitbrengen van je stem, en natuurlijk is er meteen weer een leuke nieuwe poll beschikbaar. We rekenen weer op jullie muisklikken!
Web-Log 14-08-2005 23:12:41

Poll

Poll results
Uitslag Poll: Tijdens vakantie mis ik...

Poll image


Nouja, je ziet het. Populair als altijd is natuurlijk ons eigen lekkere bed!! Verder zegt men niets te missen, en áls er dan toch iets is wat gaat knagen tijdens de vakantie, dan is dat het gemis aan de huisdieren of PC. Weinig mensen lijken hun TV te missen, iets wat ook voor mij geldt. Normaal kijk ik eigenlijk iedere avond maar op vakantie mis ik de TV geen moment! Iedereen weer bedankt voor het uitbrengen van je stem. Natuurlijk is er weer een nieuwe poll beschikbaar, dus laat van je horen!