Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 14-06-2004 12:22:46

PHP

PHP 4 zonder stressIk heb via de bibliotheek een boek geleend over PHP 4 (dat is de program- meertaal waar deze website mee is gemaakt), PHP4 zonder stress. Ik heb het geleend omdat ik absoluut niets van deze taal kende. Ik ben nu halverwege en begin langzaam maar zeker wat dingen te snappen en de eerste succesvolle dingen heb ik kunnen aanpassen. Zo zie je in het menu bovenin dat de actieve pagina een witte kleur heeft zodat je makkelijk kunt zien op welke pagina je nu zit. Niet dat dat noodzakelijk was ofzo, ik vind het gewoon leuk :)

Wat nu ook werkt, is het archief. Een tijdje terug schreef ik er al over, de links klopten niet helemaal er zat steeds een week verschil in. Waarschijnlijk gaat het, zoals ik het nu veranderd heb, weer problemen geven tijdens de overgang naar het nieuwe jaar maar dat zien we dan wel weer. Het klopt nu in ieder geval.
Web-Log 04-06-2004 00:19:42

21st Century QUIZZ

21st Century21st CenturyVergeet niet om een poging te wagen op onze QUIZZ pagina. Deze keer 15 korte fragmenten uit de jaren 2000 t/m 2004. Aan jou de eer om de namen van de tracks & artiesten aan ons door te geven. Hoe meer goede antwoorden, des te groter de kans op de prijs! Maar het gaat natuurlijk om de eer. Heel veel succes!
Web-Log 01-06-2004 14:15:09

Quizz winnaars

© xoox.nl© xoox.nl
De Top 5:

:arrow:1: Tante Neel (15 goed)
:arrow:2: Chris van Beelen (15 goed)
:arrow:3: Theo Hoogervorst (14 goed)
:arrow:4: Gerard v/d Water (10 goed)
:arrow:5: Gerard Ekdom (10 goed)



Wij feliciteren opnieuw Tante Neel, voor de tweede keer winnares van de Quizz met 15 goed. Omdat zij dus al eerder gewonnen heeft gaat de prijs naar de nummer 2 Chris van Beelen, ook hij had er 15 goed maar zijn inzending kwam later binnen. Chris, jij krijgt de cd thuis gestuurd!

Leuk om te zien dat Arbeidsvitaminen DJ Gerard Ekdom dit keer ook heeft meegedaan, en wat mij betreft mogen meer bekende DJ's zijn voorbeeld volgen. Helaas kwam Gerard niet verder dan een 5e plaats.

Wil je weten welke je goed had en welke fout, ga dan naar de Quizz-pagina, aan de rechterkant onder archief kun je de quizz nogmaals spelen en met 1 druk op de knop zien wat het antwoord is.

Wederom bedankt voor de reacties die wij hebben ontvangen. Héél veel plezier met het oplossen van de nieuwe Quizz !!

Erik & René
Web-Log 31-05-2004 20:47:58

Uitslag Poll

Poll UitslagHet moge helder zijn: afschaffen óf de opzet veranderen! Een terechte uitslag en volgens mij zeer representatief voor het Nederlands publiek. Slechts 16% vond het wel goed zo. Kijk bij Poll voor meer cijfers. Vanaf nu is er een nieuwe Poll beschikbaar. Wat vinden jullie van verlof tijdens de ten uitvoer legging van de TBS maatregel? We zien graag jullie mening, laat je stem zien!
Web-Log 25-05-2004 02:05:24

Poll

PollHet heeft even geduurd (5 maanden om precies te zijn), maar daar is ie dan (wijst naar rechts): De poll. De reden waarom het zolang geduurt heeft is dat ik eigenlijk geen geschikte versie heb kunnen vinden die alles kon wat ik wilde. Het enige wat ik er nu nog aan mis is de mogelijkheid om bij elke poll commentaar te kunnen geven. Voor de rest voldoet deze aardig en daarom hebben we besloten om deze te gaan plaatsen.

Omdat we vorige week al bijna klaar waren met deze nieuwe functionalteit en op dat moment het songfestival nog erg actueel was gaat de eerste poll daar ook over. Waarschijnlijk blijft deze niet lang staan. Laat ons daarom gauw even weten wat je vind van de stelling: "Het Eurovisie Songfestival Afschaffen....."

Na verloop van tijd kun je op de Poll pagina een overzicht vinden van de oudere open en gesloten polls en nog steeds zien hoe er gestemd is en eventueel nog stemmen.
Web-Log 21-05-2004 14:34:56

Wim van Laar

Wim van LaarDankzij Luuk vond ik de weblog van oud-collega Wim van Laar. Hij blijkt al bijna een maand ook te loggen. Ik heb 8 jaar bij Twickelstad FM gewerkt, vanaf het begin in 1993 tot 2001. Wim is 1 van de initiatiefnemers van deze omroep en werkt er nog steeds. Hij wist altijd precies uit welk jaar een bepaalde plaat kwam omdat hij altijd wel een bepaalde gebeurtenis aan een plaat kon koppelen :). Wim en ik hadden eigenlijk best vaak dezelfde muzieksmaak (vooral als het op gouden hits aankwam), alleen kende hij altijd net iets meer dan ik :(. Ik heb Wim bij de favo's gezet en natuurlijk in mijn RSS reader.

Zeg Wim, doe eens mee aan onze Quizz, volgens mij moet jij ze alle 15 wel weten!
Web-Log 20-05-2004 00:47:30

Functioneel

Voor degenen die onze weblog niet dagelijks bezoeken, en soms wel meer postings willen lezen dan er op de voorpagina staan, hebben we nu een volgende- en vorigepagina link onderaan neergezet. Handig!
Web-Log 16-05-2004 16:55:41

Poldergeist

Soms vind ik een web-log best verrassend. Neem nou de web-log van Poldergeist. Hij zit in bad in een sauna op Ameland met vriendinnen & is fan van Celine Dion. Kijk en oordeel zelf.
Web-Log 13-05-2004 23:59:48

Rick en RSS update

Ik schreef het al eerder, wat is het internet toch een heerlijk medium :).

Hier zullen heel wat mensen blij mee zijn; de RSS-feed voor de site van Rick van Velthuysen. Gemaakt door Ed, Ed bedankt!

UPDATE: Ook voor Alexander Stevens zijn log heeft Ed een RSS Feed, heb je nog meer verassingen voor ons, Ed? Van Matijn zoek ik ook nog......