Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 15-04-2004 11:47:17

Favorieten

De FavorietenVanaf nu is er weer een nieuw onderdeel geopend op XOOX.NL: De Favorieten. Erik en ik zetten hier al onze favoriete websites in en onze bexooxers kunnen daar ook in rondneuzen. Ook alle websites die ons als link hebben staan op hun site vermelden we hier. Ik denk dat de meeste er al instaan maar denk je dat we jou vergeten zijn laat het ons dan even weten.

De lijst is nog niet compleet, die gaan we de komende weken nog uitbreiden.

Nu alleen nog de poll!
Web-Log 01-04-2004 10:30:23

Quizz winnaars

© xoox.nl© xoox.nl
De Top 5:

:arrow:1: Theo Hoogervorst (15 goed)
:arrow:2: Gerard v/d Water (15 goed)
:arrow:3: Renée (15 goed)
:arrow:4: Chris van Beelen (15 goed)
:arrow:5: Johan Janssen (14 goed)



Wij feliciteren Theo Hoogervorst, hij had ze (net als de nummers 2, 3 en 4) alle 15 goed, het kwam dus inderdaad op de snelheid van insturen aan! Theo, jij krijgt de cd thuis gestuurd.

Wil je weten welke je goed had en welke fout, ga dan naar de Quizz-pagina, aan de rechterkant onder archief kun je de quizz nogmaals spelen en met 1 druk op de knop zien wat het antwoord is.

Wederom bedankt voor de vele reacties die wij hebben ontvangen. Héél veel plezier met het oplossen van de nieuwe Quizz !!

Erik & René
Web-Log 01-04-2004 10:00:00

NIEUWE XOOX QUIZZ

Disco80th's80th's

THAT'S 80's !! XOOX SNIPPER QUIZZ

Vanaf vandaag weer een gloednieuwe XOOX QUIZZ speciaal voor de liefhebbers van de muziek uit de jaren '80. Deze keer mocht ik de fragmenten samenstellen en ik denk dat het een redelijk pittige Quizz is geworden. Voor de echte allesweters moet het te doen zijn, dus René en ik wensen iedereen heel veel succes met deze nieuwe XOOX Snipper-hitquizz!!
Web-Log 31-03-2004 10:27:39

Snipperhit Quizz

QuizzVandaag is de laatste dag dat je mee kunt doen aan de huidige Snipperhit-Quizz, morgen zetten we de nieuwe online, en die zal een stuk moeilijker worden. Als je dus nog kans wilt maken op de cd, nu kan het nog.
Web-Log 22-03-2004 20:10:28

Stokje doorgegeven

Adam CurryTante Neel
Ik geef het stokje door aan Adam Curry en Tante Neel en dit zijn mijn vragen:

1. Je hebt twee versies van een opname van een speech door Balkenende. De eerste is een regelrechte blooper, de tweede versie is wel oké. Jij moet de band instarten; welke versie kies jij en waarom?

2. Je weet veel van muziek, maar juist dat ene nummer is jouw niet bekend of wil je maar niet te binnen schieten. Wat doe je?

3. Draadloos internetten (WiFi) schijnt niet veilig te zijn. Wat is voor jou de fijnste manier om te internetten en met welke apparatuur?
Web-Log 22-03-2004 19:52:09

Stokje opgepakt

Gisteren kreeg ik een "stokje" overhandigd van Zanderz. De bedoeling van dit stokje is om de drie vragen die Zanderz mij heeft gesteld te beantwoorden en zelf drie nieuwe vragen te stel- len aan twee nieuwe logs. Nu heb ik het niet zo op dit soort kettingbrief-doorgeef-nubenjijaan-debeurt-stokjes, maar ik zal natuurlijk geen spelbreker zijn. Hier komen de vragen die ik van Zanderz kreeg mét de antwoorden:

1. Stel je werkt bij de politie en je moet een rollerbank controle uitvoeren. Zou je dan een bekeuring uitschrijven omdat een gilera citta inplaats van 29 km/h, 32 km/h loopt?
Nee, ik heb namelijk een hekel aan dit soort pietluttigheden. Net als aan politie-acties als Blauwe verrassing.

2. Stel een miljonair komt bij jou aan de deur en vraagt of jij een bedrijf voor hem wil opstarten. Alles wordt door hem betaald en je mag zelf bepalen wat voor bedrijf het wordt. Wat voor bedrijf wordt het dan en waarom?
Ik zou natuurlijk een Radiostation beginnen. Natuurlijk is het in deze tijd de kunst om vernieuwend te zijn, dus daarover moet goed worden nagedacht. Graag een fijne studio, een vaste etherferquentie met landelijke dekking, webradio en veel interactieve mogelijkheden via internet.En waarom? Omdat ik toch eigenlijk het liefst radio zou willen maken.

3. Wat is je favoriete chips? Pringels Original.
Web-Log 09-03-2004 15:55:34

Mobieltje

Laura schrijft op haar website over haar leven in New York City. Via Adam kwam ik bij dit verhaal van haar terecht. Als Laura eind januari een nieuw mobieltje koopt gaat deze, nog voordat ze haar nieuwe nummer aan anderen heeft gegeven, in no time over. Iemand aan de lijn die vraagt naar Chris Rock (komiek, zanger, acteur (bekend van oa de film Lethal Weapon 4) enz.). Wat blijkt haar nieuwe telefoon-nummer was eerst eigendom van Chris. Een erg lekker geschreven verhaal over welke bekenden ze in de weken daarna allemaal aan de telefoon krijgt.
Web-Log 08-03-2004 19:32:13

Nu Web-log ?

Nu.nlHet is een hype: Webloggen. Dat blijkt eens te meer uit het feit dat een bekende nieuwssite als Nu.nl er een heuse weblog op na houdt. Eerst leek het een fun-aanvulling op het nieuws, maar Yoshe heeft intussen web-log-achtige vormen aangenomen. Of ik dat leuk vind? Ach, zolang het opmerkelijke items brengt wel.
Web-Log 01-03-2004 10:36:15

Quizz winnaars

© xoox.nl© xoox.nl
De Top 5:

:arrow:1: Tante Neel (11,5 goed)
:arrow:2: Johan Janssen (11 goed)
:arrow:3: Theo Hoogervorst (11 goed)
:arrow:4: Broer (9,5 goed)
:arrow:5: Dennis v/d Berg (8,5 goed)



Wij feliciteren Tante Neel, ondanks maar 11,5 goed, toch de beste inzending! Neel, jij krijgt de cd thuis gestuurd.

Johan en Theo hadden beide 11 goed, maar Johan was eerder met insturen, daarom staat hij 2e.

Wil je weten welke je goed had en welke fout, ga dan naar de Quizz-pagina, aan de rechterkant onder archief kun je de quizz nogmaals spelen en met 1 druk op de knop zien wat het antwoord is.

Wederom bedankt voor de vele reacties die wij hebben ontvangen. Héél veel plezier met het oplossen van de nieuwe Quizz !!

Erik & René