Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 03-02-2004 22:19:37

Het zou toch niet...

© xoox.nlNee, ik lees het toch goed? Het is hem toch niet? Het zou wél kunnen, nu hij het blogvirus mogelijk onder de leden heeft. Misschien zijn surf-alias? Of gewoon iemand die zo heet...
Web-Log 02-02-2004 14:18:57

Winnaars Intro Quizz

© xoox.nl© xoox.nl
De Top 5:

:arrow:1: Michiel Veenstra (15 goed)
:arrow:2: Christa Wekema (14,5 goed)
:arrow:3: Theo Hoogervorst (14 goed)
:arrow:4: Roosmarijn (12,5 goed)
:arrow:5: Johan Janssen (12 goed)



Aangezien Michiel Veenstra te kennen heeft gegeven af te zien van de prijs die aan deze Quizz verbonden is, zal Christa Wekema de prijs toegezonden krijgen. Bedankt voor de vele reacties die wij hebben ontvangen. Héél veel plezier met het oplossen van de nieuwe Intro Quizz !!

Erik & René
Web-Log 02-02-2004 09:00:59

Nieuwe Intro-Quizz

© xoox.nl
Daar is hij dan !!

De nieuwe en inmiddels beruchte XOOX Intro Quizz - Take Two! Deze keer nóg lastiger, dus een nóg grotere uitdaging om de juiste oplossingen te vinden! Direct na het inzenden van je op- lossing krijg je voortaan meteen een bevestigingsmail zodat je je eigen ingezonden lijst kunt bewaren tot de einduitslag. Handig!

Ook deze keer is er weer een prijs verbonden aan de Intro Quizz. Lees er alles over op de Quizz-pagina. Wij wensen iedereen veel succes en we hopen dat we opnieuw weer veel inzendingen zullen ontvangen.
Erik & René
Web-Log 01-02-2004 12:03:58

XOOX Intro Quizz

CD spelerDe ontknoping van de lopende Intro Quizz zal binnen 24 uur duidelijk worden. Inzendingen die vanaf dit moment worden ontvangen, dingen helaas niet meer mee naar de prijs. De Top 5 is vastgesteld en de betreffende personen heb- ben intussen een mailtje ontvangen. Morgen wordt duidelijk wie de winnaar is. Ook zal er morgen een gloednieuwe XOOX Intro Quizz geplaatst worden. :D
Web-Log 30-01-2004 20:22:16

Radio Veronica

© xoox.nl© xoox.nl© xoox.nl© xoox.nl
Omdat ik vanavond bij Michiel Veenstra las dat de luistercijfers van Curry & Crew deze week op prettige wijze zijn gestegen, kan ik het niet laten om een paar mooie plaatjes van de Radio Veronica Studio te plaatsen. Samen met xoox-collega René was ik op 29 december 2003 aanwezig bij zijn uitzending. Dat doen we dus gráág nog een keertje over! Michiel, gefeliciteerd met je fijne luistercijfers, keep up the good work!! We horen het wel als we je weer eens kunnen komen lastigvallen in de nacht..... (uuhhh, kreeg je nou één euro per luisteraar??)
Web-Log 26-01-2004 16:31:43

Ge-wel-dig dit!

QuizzIzzy, Tante Neel, en Reneé zijn eruit. Uit fragment 15 van de intro-quizz. Leuk om te zien wat zo'n Quizz allemaal teweeg brengt. Op hun website hebben ze hier al menig logje aan besteed, hebben veel, heel veel cd's afgeluisterd en zijn bijna niet aan slapen toegekomen. Alleen om dat ene nummer te vinden. Op de website van Madd is een complete discussie ontstaan waar nu al meer dan 120 reacties in geplaatst zijn!


Laten we afspreken dat we deze discussie de volgende keer hier op XOOX.NL gaan houden, ok?


Tante Neel stuurde me een Word documentje van 21! kantjes met daarin de log van de MSN gesprekken die ze vannacht voerde, ze hebben zelfs ge-sms't met 3FM dj's en mail gestuurd naar Michiel. Het uiteindelijke antwoord kwam niet van hun maar nadat ik wat aanwijzingen had gegeven van Renée. Die kreeg daarvoor dan ook een standbeeld.

Wat wel lullig is, is dat nummer 15 waarschijnlijk nooit in een hitlijst heeft gestaan, wat ik in de begeleidende tekst van de quizz wel beweerde.

Izzy, je beweerde dat alleen nr 15 problemen gaf maar nu ik je lijstje heb kan ik niet anders concluderen dat je ze nog niet allemaal goed hebt, 15 overigens wel maar daar twijfelde je waarschijnlijk ook niet meer aan.
Web-Log 24-01-2004 15:44:01

Poll

Ik was al een tijdje bezig om de poll pagina online te krijgen. Daar gebruikte ik een heel mooi scriptje voor van proxy2.de. Nou kwam ik erachter, terwijl ik nog met 1 laatste probleempje zat, dat er nogal wat Security Issues aan dit script zaten, balen :( Ik moet dus op zoek naar wat anders en kan het hele configuratie proces weer van voor af aan beginnen. Weet iemand nog een goed script die meerdere polls ondersteunt, een goeie admin pagina heeft, goeie help functies en eventueel ook de mogelijkheid voor commentaar bij iedere poll. Het moet php/mysql ondersteunen en natuurlijk gratis zijn. Ik ben benieuwd.