Fun
01-07-2011 22:46:46
De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Wij van XOOX hadden afgelopen woensdag, 22 juni, een geweldig leuke dag in Walibi Holland! En zoals we dat iedere keer hebben gedaan is er ook dit jaar weer een registratie van gemaakt. Ik denk dat het een mooie manier is om meteen kennis te maken met het hele pretpark! Het is mij niet gelukt om het binnen de tien minuten te houden: Kijk en geniet ! 
Komende week, woensdag 22 juni, gaan René en ik eindelijk weer eens een dagje rollercoasteren!! Net als in 2007 en 2009 wordt het dit jaar opnieuw Walibi Holland! We zijn nu eenmaal helemaal gek van lekkere thrillrides! De entreeprijs is met de jaren steeds duurder geworden; intussen kost een normaal kaartje 30,50 euro!! Wij gaan volgende week gelukkig met de nodige korting naar binnen. En of er ook dit jaar ook weer een filmpje van komt? Houd de site in de gaten de komende tijd! 