Fun 10-10-2008 17:42:11 Beestenboel Gewoon langs de weg in Schiedam: En ik dacht nog wel dat het verboden zou gaan worden...?? Klik hier voor het orgineel.
Fun 02-10-2008 16:18:05 (P)Bas(t)niet Harry stuurde mij deze. Leuk! Heb je ook problemen met Bassie: word lid!
Fun 01-10-2008 17:58:08 Er is een grens De financiële malaise plus de grap van Bassie zijn Bush teveel geworden...
Fun 24-09-2008 17:44:15 MacJoker Ik ben fan van Heath Ledger als The Joker...Maar deze is ook leuk! Over het algemeen heb ik het niet zo op clowns!