Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Fun 24-12-2007 20:53:46

Köt

Er rijden soms van die Duitsers rond...
Deze slimme variant had ik nog niet eerder gezien...
Maar vandaag dus wél, op de A1 richting Twente.

Klik voor groter
Fun 13-12-2007 13:41:11

Houvast

Best positief dat het gevangenispersoneel met de nieuwkomers meedenkt door alvast een touwtje aan de zeep vast te maken. het zou wel lullig zijn als het touwtje niet vast blijkt te zitten.

Fun 23-11-2007 20:48:39

Dubbeldecker

Tegenwoordig moet je voor allerlei voorzieningen indicaties hebben gekregen, wil je er een beroep op mogen doen. En vaak is er ook dan nog sprake van een eigen bijdrage. De zorg verschraalt langzaam maar zeker en dat noodzaakt den inventieve mensch om tot creatieve oplossingen te komen.Zoals dit staaltje balanceren. Best knap. En het ziet er nog best relaxed uit. Maar dan moet je natuurlijk niet komen klagen over de accu die wel héél snel leeg is.

Klik voor groter