Fun
11-09-2007 09:08:53
9-11

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.





Afgelopen weekend 'Ekstra Weekend' nog gehoord? Ik luister altijd via de Podcast en heb tot nu toe alleen het eerste uur nog maar gehoord. Op de fiets van/naar mijn werk beluister ik dit programma dan op mijn MP3-speler. Toen ik vanmiddag onderstaand stukje beluisterde had ik natuurlijk wel even een vette grijns op mijn kop. Wat moeten de overige weggebruikers die mij zagen fietsen wel niet hebben gedacht....



En als je dan ooit weer eens last hebt van een muizenplaag dan zijn er blijkbaar nog best leuke dingen die je kunt doen met je gevangen ongedierte.

