Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Fun 04-09-2007 23:57:45

Niet Likken

Ekstra WeekendAfgelopen weekend 'Ekstra Weekend' nog gehoord? Ik luister altijd via de Podcast en heb tot nu toe alleen het eerste uur nog maar gehoord. Op de fiets van/naar mijn werk beluister ik dit programma dan op mijn MP3-speler. Toen ik vanmiddag onderstaand stukje beluisterde had ik natuurlijk wel even een vette grijns op mijn kop. Wat moeten de overige weggebruikers die mij zagen fietsen wel niet hebben gedacht....


Het hele programma kun je hier beluisteren.
Fun 02-09-2007 15:15:41

Polidiot



Met dit soort grappen maak je je nu een-
maal niet populair bij de sterke arm.

Persoonlijk vind ik het wel humor!