Vandaag en ook de rest van het weekend is het heerlijk fietsweer !!

Maar zorg wel dat je van tevoren hebt
geplast, want je komt natuurlijk vanalles tegen tijdens je fietstocht. Een mooi
paard in de wei, of
mensen die je verbazen met hun gedrag. En als je
trek krijgt kun je natuurlijk even lekker
picnicken, of gewoon even gaan voor een
snelle hap tussendoor. Maar pas op voor
uitslovers of
enge mensen die zich mogelijk zelfs
samenscho- len. Ja, dan kijk je wel even
verbaast! Maar eenmaal thuis ga je weer lekker
je eigen gang. Je
stoeit nog wat met je vriendin die vaak
best heel aardig voor je is. En dan lekker
uitrusten.