Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Fun 02-07-2007 19:20:48

Oranje dus!

Is dit nou gewoon stom en zinloos, of juist handig voor als je kleurenblind bent ?
Mits je dan weer niet kleurenblind én analfabeet bent...

Klik voor groter
Fun 25-06-2007 23:15:58

Nice job !!



Er zijn zo van die baantjes die iedere dag weer leuk zijn! Deze dame presenteert een kinder- programma met twee pratende poppen. Zij heeft er blijkbaar wel lol in, maar de man achter
deze poppen geniet des te meer. Dat vergt natuurlijk ook best wel de nodige concentratie...