
Altijd al gehad willen hebben: een albino bowling miniatuur poppetje... Whààt ??? Ik bedoel, er komt dus iemand op het idee om een
bowling aktiefiguur te maken, maar dan een albino ?!? En dan is er ook nog een fabriek die daar dan weer brood in ziet ?!? En (niet onbelangrijk) het lijkt dus géén grap te zijn.
Kijk, van Britney is natuurlijk ook meteen een
kale pop gemaakt. En omdat ze wellicht niet helemaal oké
was is, kwam deze in een
dwangbuis-uitvoe- ring. Voor de fun dus... Maar een albino bowler...???