Fun 05-02-2007 21:11:48 Hèehhhhh ?!?! Uit de serie: Blikken vol afschuw en verbazing... Nee, jij trekt volle zalen !?!
Fun 30-01-2007 20:21:48 Tijd teveel ? Wat doe je als je je verveelt... én je werkt in een supermarkt..?? JUIST!!
Fun 26-01-2007 00:13:14 Ik bij Kicken Ik vond hem wel leuk, ik zag het staan op een backup cd-tje uit 1999.
Fun 25-01-2007 21:58:26 Slettebakken Ik wist niet dat er scholen voor waren... Zeg maar: speciaal onderwijs.
Fun 25-01-2007 21:39:48 Oogverblindend Zet je sneeuwbril maar op, misschien is het morgen eventjes wit !!!