Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Fun 25-11-2006 12:00:13

Dreigementen

Er zijn mensen die de Sint niet zo'n warm hart toedragen en die de aanhangers van de Sint allerlei verwensingen doen. Vergaande dreigementen horen daar blijkbaar ook bij. Kijk zelf.

Klik voor de film
Fun 24-11-2006 20:18:52

Up in tha tree

Lullig, je auto terugvinden in de boom. Dan bel je de brandweer om het voertuig weer met alle vier de wielen op de grond te krijgen. Of de vrijwillige brandweer... En wat doen de brandweer- mannen dan, als ze weer een succesvolle reddingsoperatie achter de rug hebben..? Juist!

Klik voor groter
Fun 24-11-2006 19:42:13

Mopje

De belastingsinspecteur komt langs bij een synagoge. Terwijl hij de boeken controleert vraagt hij de Rabbijn:

"Ik zie dat u veel kaarsen koopt, wat doe je eigenlijk met het overgebleven kaarsvet "?

"Goede vraag," zegt de Rabbijn, "Dat sparen we op en geven het terug aan de fabrikant. Eens in de zoveel tijd sturen ze ons dan een doos met gratis kaarsen toe."

"O" zei de belastingsinspecteur, enigszins teleurgesteld dat zijn ongewone vraag een praktisch antwoord had.

Maar onverstoorbaar ging hij door met zijn stuitende vraagstelling:

"En hoe gaat dat dan met de Matzes(koekjes)? Wat doet u met de kruimels?"

"Ah!", zei de Rabbijn, en realiseerde zich dat de inspecteur hem wilde pakken met een niet te beantwoorden vraag. "Wij verzamelen de kruimels en geven deze terug aan de fabrikant. Eens in de zoveel tijd sturen ze ons dan een doos met gratis Matzes toe."

"Ik begrijp het," antwoordde de inspecteur, snel denkend over hoe hij het deze betweterige Rabbijn verder moeilijk kon maken.

"Nou Rabbijn, dan rest me nog één vraag, wat doet u met alle overblijfselen van de besnijdenissen?"

"Ook hierbij verspillen wij niets!" antwoordde de Rabbijn.

"Wij verzamelen alle stukjes voorhuid en sturen deze naar de Belastingsdienst, eens in de zoveel tijd sturen ze ons dan een lul om de boeken te controleren...

(Met dank aan Monique)
Fun 23-11-2006 00:42:04

Bassie Radar


YouTube is leuk, maar als je dan filmpjes aantreft waarin Bassie zich gaat bemoeien met het Sinterklaasfeest, is de lol er gauw vanaf! Ik heb je gewaar- schuwd, maar via deze link kun je zien wat ik bedoel. Of beter; niet klikken!


Dan is zo'n filmpje als dit veel leuker! (beetje op het randje maar net niet NSFW)