Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Muziek 20-02-2016 21:35:49

MashUp

Veel te vroeg overleed deze week Denise Matthews, de zangeres van Vanity6. Deze (voor die tijd) gewaagde & sexy damesgroep had een paar leuke hits begin jaren '80. Gelukkig heb ik een paar jaar geleden nog een hele fijne MashUp gemaakt van Vanity6 (Nasty Girl) met Tone loc (Wild Thing). Niet vaak paste twee nummers zo perfect naadloos in elkaar. Deze muzikale versmelting is dan ook eigenlijk wel mijn allerbeste MashUp of all times. Luister en kijk nog een keertje mee...

Muziek 19-04-2015 16:56:23

Within Temptation Live!

Within Temptation Live @ Luxor Theater Rotterdam 18 april 2015

Genoten van een fantastisch concert van Within Temptation die voor hun nieuwe album Hydra een tour door Nederland maken. Wat zijn ze toch geweldig goed live, met prachtige speciale (projectie) effecten in het theater. Gelukkig heb ik van zeven nummers een prima registratie kunnen maken, dus geniet lekker mee via deze playlist!! Hieronder alvast een registratie van het prachtige Mother Earth:

Muziek 24-11-2014 22:02:18

Sinterhouse

Toch maar even deze fijne, oude, foute Sinterhouse-hit uit 1994 geupload.
Ik kon hem nog niet terugvinden op YouTube, dus iemand moest het doen!
Zo grappig: K. DOOTJE - Sinterklaas K. Poentje

Muziek 19-10-2013 19:48:28

Nieuwe Mash-Up!

Klik voor de clip via YouTube

LEKKER!! Dat is het juiste woord voor deze Mash-Up van drie tracks:

> Armin van Buuren ft. Cindy Alma - Beautiful Life
> Martin Garrix - Animals
> Mark Knight & Funkagenda - Man With The Red Face (Hardwell Remix)


Meteen allerlei rechten-meldingen op YouTube natuurlijk en helaas is de track dus niet afspeelbaar via mobiele apparaten, en dus ook niet via je tablet... Hier is de link naar de YouTube upload. Maar omdat je natuurlijk ook op je mobiel of iPad wilt genieten van deze vette remix, kun je terecht op Dailymotion voor de track! Enjoy!!!!


Mash-Up: Man With The Beautiful Animals door erikxoox
Muziek 22-09-2013 20:45:28

K-Otic Live

Klik voor de clips

In 2001 was ik helemaal fan van het programma Starmaker bij (de TV zender die toen nog bestond) Yorin. Uit deze soort van Muzikale Spin-off van Big Brother kwam de band K-Otic voort. En die hebben toch nog best een aantal fijne liedjes weten te maken. Deze clips zijn van het slotoptreden van het programma Starmaker met natuurlijk K-Otic live. Alles vond plaats in de Heineken Music Hall in Amsterdam op 24 mei 2001. Kijk en geniet nog eens
van deze 7 man/vrouw sterke groep waar bijvoorbeeld Sita uit voort is gekomen.