Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Muziek 24-07-2005 10:30:13

Coverup

Liedjes coveren is als beginnende band altijd leuk om er lekker in te komen. Maar als je dan, na veel oefenen, eindelijk op een groot poduim je kunstje ten gehore mag brengen... dán pas merk je wat het vele oefenen heeft opgeleverd!!

We maken er maar een quizz van: Wie hoort het snelst welk nummer hier wordt gespeeld?? En eerlijk zijn hè! Dus na hoeveel seconden had jij door dat het om de cover ging van...???

(klik voor meer...)
Muziek 22-07-2005 10:24:30

Spelletje 2

Ok, voor de 2e keer, benoem de artiesten en de titels van de vinyl-single hoesjes die je hieronder ziet.




Update: Freek gaf een hele grote voorzet en wist alleen de titel van de eerste hoes niet te noemen. T-Bone kopte hem in, hij wist de ontbrekende titel. Gefeliciteerd heren! Volgende week weer?
Muziek 15-07-2005 13:53:01

Spelletje

Coen speelde het een tijdje terug ook al en ik vond het zo leuk om te doen. Omdat hij het blijkbaar alweer vergeten is ga ik hier maar eens een poging wagen, eens kijken of er hier ook kenners rondlopen. Noem de artiesten en de titels van de vinyl-single hoesjes die je hieronder ziet.



T-Bone heeft ze allemaal goed geraden, gefeliciteerd!
Muziek 04-06-2005 13:12:42

Smartlappen

Nationaal FM

Je moet er van houden, alleen maar smartlappen, polka's, nederlandse schlagers en andere piratenmuziek. Op Nationaal FM hoor je niet anders, dus voor de liefhebbers met een winamp player kun je er hier naar luisteren. Wil ook nog even zien hoe het er in de studio aan toegaat? Kijk hier. Ik heb het intussen wel gezien. (en gehoord!)
Muziek 02-06-2005 11:35:33

Tien van de baan

Vermoedelijke ex-logo van ex-tienJohn de Mol gaat op zoek naar een andere naam voor zijn nieuwe zender. De kortgedingrechter in Utrecht verbood vandaag de naam Tien. De Mols bedrijf overweegt een bodemprocedure tegen de rechterlijke uitspraak, aldus een woordvoerster, maar realiseert zich dat dit veel tijd gaat kosten. De nieuwe zender begint in augustus. Bron: Nu.nl.
Muziek 24-05-2005 16:31:06

Enjoy - Nojoy

Zoals het er nu naar uitziet, blijft dit ons deze keer bespaard:

DJ Doubleyou Bos

Sander Groet van ID&T geeft in de brief de volgende verklaring: "Wij wilden NJOY dit jaar voor de tweede keer neerzetten. Hoewel de kaartverkoop vorig jaar niet goed verliep, zijn we ervan uitgegaan, mede door de goede reacties op de eerste editie, dat het dit jaar beter zou gaan. Helaas hebben we moeten constateren dat de kaartverkoop achterblijft bij de verwachtingen.