Muziek
29-12-2004 17:00:56
Let's get digital
Al eerder was ik begonnen aan de cassette bandjes, toen ik van Freek een aantal verzoeknummers kreeg die ik alleen op singel had ben ik ook begonnen aan het overzetten van mijn vinylcollectie. Net als met de cassettes zal dat nog wel even duren voordat ik daar mee klaar ben maar ik ga ervoor.
Ik had de smaak zo goed te pakken dat ik alle geluidsdragers die ik bezit wilde omzetten naar mp3, dus bij een kameraad een DAT-recorder weggehaald om de 13 tapes die ik nog had te mp3-en. Verassend wat je dan allemaal nog tegenkomt. Ook had ik nog een band voor een bandrecorder, toevallig had mijn vader nog zo'n apparaat thuis staan waar ik dan ook gretig (mis)bruik van heb gemaakt. Er stonden nog jingles op die Michael Pilarzyck ooit eens voor me had ingesproken toen ik tijdens 'Oh wat een nacht' op bezoek was in de Veronica studio een jaar of 13 geleden.
Nu moet ik alleen nog iemand vinden die een Minidisc speler heeft want daar heb ik ook nog een aantal schijfjes van liggen.

Ik had de smaak zo goed te pakken dat ik alle geluidsdragers die ik bezit wilde omzetten naar mp3, dus bij een kameraad een DAT-recorder weggehaald om de 13 tapes die ik nog had te mp3-en. Verassend wat je dan allemaal nog tegenkomt. Ook had ik nog een band voor een bandrecorder, toevallig had mijn vader nog zo'n apparaat thuis staan waar ik dan ook gretig (mis)bruik van heb gemaakt. Er stonden nog jingles op die Michael Pilarzyck ooit eens voor me had ingesproken toen ik tijdens 'Oh wat een nacht' op bezoek was in de Veronica studio een jaar of 13 geleden.
Nu moet ik alleen nog iemand vinden die een Minidisc speler heeft want daar heb ik ook nog een aantal schijfjes van liggen.

Sinds gisteren staat mijn radio regelematig op de 
Dit is S.B.B.L. met de 'Purple Mix'. Om je geheugen een beetje op te frissen; Dit waren allemaal nummers van Prince of van zangeressen uit de stal van Prince (Appolonia 6, Sheila E, Vanity 6 enz.) maar dan door anderen ingezongen. S.B.B.L. staat voor Sander Bos & Ben Liebrand. Eigenlijk was het gewoon een slechte plaat en is daarom ook niet verder gekomen dan een tipparade notering in 1985. Een onbekende plaat dus.





Andre Hazes is vanmorgen overleden als gevolg van een hartstilstand. Gisteravond werd hij opgenomen in het ziekenhuis omdat hij hoge koorts en een longontsteking had. Hiervoor was de familie Hazes al vroegtijdig van een vakantie in Spanje terug gekomen. Hazes had al te kampen met een erg zwakke gezondheid, zo leed hij aan suikerziekte en moest hij zijn 2 concerten in Ahoy afzeggen ivm ernstige gehoor problemen.