Muziek
15-01-2011 13:50:35
De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.











Gisteren, zaterdag 10 april 2010, traden Gerard Joling en Wesley Klein op in Hoogvliet. Ter pro- motie van hun nieuwe singles. Het was prachtig weer en er waren veel mensen op af gekomen. Natuurlijk snorde mijn camera en staan er in- tussen nieuwe filmpjes op mijn YouTube ka-naal. Deze keer heb ik bij enkele opnames het originele livegeluid gemixt met de single versie. Leuke beelden en lekker om mee te zingen! Let ook nog even op het filmpje waarop Gerard ons duidelijk laat merken dat hij wel klaar is met Move Like Michael Jackson en liever weer met Popstars wil beginnen. Klik op de afbeeldingen hiernaast voor meer foto's van Wes en Geer!
