Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Muziek 28-08-2010 20:00:43

Vet Cool Duet !

René & Erik zingen live het Duet van Finkers en Kaandorp

Op 5 december 1992 hadden René en ik een super melige en gezellige uitzending voor Radio Aktief. Speciaal voor die dag had René de hele tekst uitgeschreven per zanger van het nummer: Herman Finkers & Birgitte Kaandorp - Duet. Hij dacht dat het wel leuk zou zijn om ieder een zangpartij voor rekening te nemen en live het lied te laten horen via de radio... Erg gewaagd want repeteren was er dus niet bij; gewoon gáán! Persoonlijk vind ik het een legendarisch radio-moment geworden van ons beiden. Het resultaat hoor je hieronder:



Of je kijkt en luistert via YouTube.
Muziek 26-08-2010 20:02:18

Curry & van Inkel & Kool !!

Cassettebandje met HET fragment!!Curry & van Inkel tijdens de radioshow

Vroeger waren mijn radiohelden Curry & van Inkel!! Héél wat uren heb ik voor de radio ge- hangen tijdens hun show op de vrijdagavond! En het allerleukste vond ik nog wel het live- optreden van Kool Moe Dee waarbij Adam nog een lekker stukje mee-rapt tijdens het num- mer Go See The Doctor. Een legendarisch radiofragment als je het mij vraagt. En vandaag kreeg ik zomaar van mijn schatje een vetcool apparaatje waarmee ik eindelijk mijn oude cassettebandjes kan overzetten naar mp3 bestanden. Naast de vele meters tape met mijn eigen gepresenteerde programma's die ik nog ga omzetten, ben ik meteen begonnen met het fragment van Curry & van Inkel met Kool Moe Dee. Alles werkt prima, dus hieronder kun je eindelijk dit fragment beluisteren in prima (stereo) kwaliteit!! Klik & geniet nog maar eens even van die hele gave radio-tijd... En als je deze track héél graag zelf wilt hebben, mail me dan even. Ik stuur je dan een link zodat je hem kunt downloaden van onze server. KCool !!


Kool Moe Dee ft. Curry & van Inkel - Go See The Doctor (Live)



En ik kon het niet laten: Nu ook via YouTube !!

Klik voor groter
Muziek 14-06-2010 18:45:53

WK Hit - battle

Gerard Joling denkt ook nog een hit te kunnen scoren tijdens het WK...

Klik voor de link naar de download

Al eerder gaf ik schromelijk toe dat ik het nummer van Wolter Kroes, Viva Hollandia (Afrika versie) eigenlijk de beste WK voetbal-hit allertijden vind. Joling heeft zijn hit "Ik leef mijn droom" omgebouwd tot "Alweer een Goal!" Best aardig, maar het is het wat mij betreft toch niet helemaal. Misschien is het nog te kort geleden dat de originele versie een hit was... Maargoed, vandaag wonnen we van de Denen met 2 - 0 dus mogelijk duurt de Oranje gekte nog tot ver in juli... Maar als het om deze twee WK nummers gaat zeg ik: 1 - 0 voor Wolter.

Wolter Kroes
Wolter Kroes - Viva Hollandia (WK 2010)



Gerard Joling
Gerard Joling - Alweer een goal!



Muziek 07-06-2010 22:20:24

We zijn er weer bij...

...en dat is prihiii maaahhhh, Viva Hollandia !!

Klik voor groter

Ik heb helemaal niks met Wolter Kroes!! In de pikorde van Hollandse B-Artisten komt Wolter voor mij nog ná Dries, en dat wil wat zeggen! Maar één ding moet ik hem nageven; hij heeft wél de grootste WK hit allertijden op zijn naam staan. Viva Hollandia is gewoon een heerlijk, pakkend nummer. Beter dan het zeikerige Nederland oh Nederland of het voor slechts één EK bruikbare Wir Sind Die Holländer... En nu heeft hij er zelfs een Zuid-Africa versie van gemaakt. Geweldig! Als je zo'n heerlijk, op ieder EK of WK toepasbaar nummer in handen hebt moet je dat ook zeker uitbuiten. Go Wolter! Goed gedaan, luister hieronder maar eens:

Muziek 01-05-2010 23:02:58

Kim & Wes

En hoe was jouw Koninginnedag??

Klik voor de clip

Hier in Spijkenisse hadden we Kim & Wesley!! Heel leuk!!
Muziek 11-04-2010 12:41:55

Push the Button

Klik voor groter en veel meer!Klik voor groter en veel meer!Gisteren, zaterdag 10 april 2010, traden Gerard Joling en Wesley Klein op in Hoogvliet. Ter pro- motie van hun nieuwe singles. Het was prachtig weer en er waren veel mensen op af gekomen. Natuurlijk snorde mijn camera en staan er in- tussen nieuwe filmpjes op mijn YouTube ka-naal. Deze keer heb ik bij enkele opnames het originele livegeluid gemixt met de single versie. Leuke beelden en lekker om mee te zingen! Let ook nog even op het filmpje waarop Gerard ons duidelijk laat merken dat hij wel klaar is met Move Like Michael Jackson en liever weer met Popstars wil beginnen. Klik op de afbeeldingen hiernaast voor meer foto's van Wes en Geer!

Hieronder de live videoclips van Gerard Joling & Wesley Klein. Klik op de button en kijk!

Klik voor de clip! Klik voor de clip! Klik voor de clip!

Klik voor de clip! Klik voor de clip! Klik voor de clip!

Hier vind je nog meer live beelden van Gerard Joling.