
Gelukkig toch weer een hele fijne horrorfilm ontdekt:
Rec 3 Genesis. Na deel 1 & 2 nu dus dit vervolg in deze Spaanse horror reeks. En wat een geweldig deel! Als je in het begin via amateurbeelden getuige bent van een gezellige Spaanse bruiloft, raakt een oom in het gezelschap ineens onwel. Eerder die dag was hij gebeten door een dier waarvan hij dacht dat het dood was. Als dan het feest eenmaal in volle gang is breekt letterlijk de hel los! Ineens blijken meerdere gasten geinfecteerd na een beet en zo ontstaat er al snel een spel op leven en dood tussen overlevenden en vieze, erg lelijke en bloeddorstige zombies. En dat zien wij natuurlijk graag! Het kersverse echtpaar strijdt voor wat ze waard zijn om elkaar in alle chaos terug te vinden. "
Daar komt de bruid..." krijgt hier wel een hele nieuwe invulling: De scènes met de dame links op de afbeelding, de bruid dus, zijn lekker heftig. Je kunt vast wel iets bedenken wat de combinatie motorzaag vs. zombies oplevert! Een romantisch happy end krijgt de film niet... Of toch?!? Zeker een film die de horror liefhebber moet hebben zien!