
Voor veel mensen in Nederland wordt het vanavond héél spannend: zal Oranje overeind blijven tegen Duitsland op het EK? Eigenlijk is alleen winnen nog een optie. Gelijk spel lijkt eigenlijk al reden te zijn voor een ticket terug naar Schiphol. Maar voor behoorlijk wat Hollanders wordt het vanavond extra spannend. Al vaker is zo'n avond met miljoenen burgers voor de buis, door Justitie benut om personen die nog een straf moeten uitzitten, tussen de oranje vlaggetjes vandaan, met
de thuis-tap nog in de arm, van de hoekbank te trekken...
Nu
dreigt ook een deurwaarderskantoor met een dergelijke actie vanavond: Heb je nog deurwaardersbrieven waarin gedreigd wordt met beslaglegging, dan loop je vanavond tijdens Nederland - Duitsland de kans dat de bel gaat en ze jouw (
onlangs nog op afbe- taling aangeschafte) smart TV komen vorderen! Wees dus voorbereid door bijvoorbeeld
bij de buren te gaan zitten kijken of in de kroeg. Je kunt natuurlijk ook zorgen voor een alternatieve TV die snel kan worden ingezet als die nieuwe platte is meegenomen door
de deurwaarder. Voor veel mensen dus een hele spannende 90 minuten vanavond!!
Update: Kleine nuancering na wat ik op de radio hoorde vanmiddag. Het blijkt dat deur- waarders na 20:00 uur niet meer beslag mogen komen leggen, wellicht mogen ze na dat tijdstip ook niet meer ontruimen e.d. Weten we dat ook weer! Deze aankondiging die is gedaan was eigenlijk bedoeld om mensen bang te maken en aan te sporen om snel in actie te komen. Volgens de deurwaarder in kwestie met goed resultaat.