Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Fun 27-01-2012 15:18:18

Goeie grap!

Bananasplit BelgiëOnze zuiderburen kennen ook de Bananasplit formule. Bij ons doet Frans Bauer zijn best om grappige situaties te creeëren waarbij bekende en onbekende Nederlanders in de maling worden genomen. De Belgen kunnen er ook wat van. Neem nou deze geweldige grap om iemand helemaal van slag te krijgen! Kijk maar eens naar deze scène met een plas water dat een soort zwart gat blijkt te zijn! (Via: Hans Heinsius)
Media 26-01-2012 12:06:33

Beau's Battle

Wie gaat winnen vanavond? De film Avatar vs. The Winner is

Klik voor groterKlik voor groter

SBS6 pakt vanavond uit met een grote show van de hand van John de Mol. Wellicht is voor de wat ongelukkige donderdag gekozen om het kijkcijfergeweld door RTL4 in het weekend te omzeilen. Deze show moet alle kans krijgen om in de voetsporen te raken van The Voice, als we Beau moeten geloven, gisteren bij DWDD. Méér dan 1 miljoen kijkers is dringend gewenst, anders is het een flop! Een strop voor John en opnieuw een klap in het gezicht van Beau. En laten we niet vergeten dat ook Jeroen van der Boom meedoet in deze battle. Hem zie ik toch vooral als zanger en niet als presentator, dus ook voor hem zou een mislukking een setback kunnen worden als hij deze ambitie verder zou willen uitbouwen. Over Beau is veel gezegd op XOOX en doorgaans niet vanuit sympathie, integendeel! Toegegeven, de site van The Winner is heeft veel weg van The Voice en ziet er dus ook gelikt uit. Maar dan de andere speler in de ring: Avatar! Een geweldige film die je gezien moet hebben. Sterker nog; al heb je hem al gezien, wellicht (net als ik) in de bios en in 3D, dan wil je hem vast nog wel een keertje zien. RTL doet het slim: een TV première van een sterke film naast het debuut van een nieuwe spelhow programmeren. Ik ben werkelijk benieuwd wie deze battle zal winnen. Ik zet in op een close finish waarbij Avatar uiteindelijk wint! En omdat ik Avatar al heb gezien zal ik vanavond dus denk ik... juist, de stad in gaan, want het is hier koopavond!

Kijkcijfer update: Avatar 1.235.000 kijkers | #TWI 1.080.000 kijkers.
Media 25-01-2012 21:40:21

#ABOVT

Ik ben groot fan van Ali B op Volle Toeren. Zoveel plezier, ontroering en respect voor elkaar!
En er komen hele mooie liedjes van! Neem nou dit: Magriet Eshuis - Hier ben ik dan.

Nieuws 25-01-2012 18:31:12

Thrillride

Klik voor de siteTijdens het testen van een nieuwe achtbaan in het Britse Thorpepark zijn bij verschillende dummy's ledematen afgerukt. De achtbaan 'The Swarm' zal om deze reden nog niet opengesteld worden voor het publiek. Deze enge achtbaan zou voor de échte waaghalzen moeten zijn. Echter nu, anderhalve maand voor de opening blijkt deze veel te gevaarlijk te zijn. Tijdens een testrit met dummy's raakten zij de constructie van de achtbaan in plaats van deze te ontwijken, hierdoor vlogen de ledematen in het rond. Het park is nu genoodzaakt drastische maatregelen te nemen. Ook zou het park de ontwerpers van 'The Swarm' hebben terugge- roepen. "Wij zoeken met nieuwe attracties de absolute grens op, omdat de klanten dit van ons 'eisen'", aldus de directeur van het themapark. Bron: Fok.nl

Is dit nou écht of gewoon een hele goede publiciteitsstunt voor een enge thrillride??
Nieuws 25-01-2012 14:47:30

Kou komt eraan!

Jahoor, het is écht: We krijgen een koude periode!!

14 Daagse voorspelling via Buienradar

Intussen verdwijnen de meeste scenario's vanaf aanstaande zondag onder nul. Daarna zeker een week dag en nacht onder nul, dus schaatsen op natuurijs wordt dan mogelijk!
En heel stiekem hoop ik op een paar dagen fikse sneeuw... gewoon, omdat dat nu eenmaal hoort in de winter! Even alles helemaal ontregeld in het land... Leuk!
Familie 21-01-2012 17:19:27

Heel jaar Blijdorp!

Klik voor groter en meer

Klik voor groter en meerOndanks het weer, dat best meeviel, zijn we vandaag naar Blijdorp geweest. Meteen een gezins-jaarabonnement gehaald zodat we
lekker kunnen gaan wanneer we willen het komende jaar! De kinderen hebben heerlijk gespeeld en veel dieren waren opvallend
actief vandaag! Het was goed om er weer
eens rond te lopen want het is toch wel een
hele fijne dierentuin. Klik op de afbeeldingen
voor nog een paar meer plaatjes, zoals van
de speelse, jonge ijsbeer Vicks! Zo leuk!!
Fun 19-01-2012 18:47:25

Vreemde illusies

Klik voor groter en meer

Klik voor groter en meer

Klik op de afbeeldingen voor nog meer foto's die er op het eerste gezicht toch wel
wat vreemd uitzien. Als je wat langer kijkt vind je de verklaring voor deze illusies!
Algemeen 18-01-2012 19:04:29

No Cupcakes...

Nee, dit is geen Bapao bakkerij of een mega champignon kwekerij...

Klik voor groter en meer

Dit is een kijkje in een tietenfabriek, een memmenmakerij, een implantaat-straat. Klik op
de afbeelding voor nog meer indrukken. De diverse cupmaten rollen van de lopende band, klaar om dames blij te maken met een nieuwe siliconen voorgevel. Een beetje kneden en polijsten om een realistisch gevoel te bereiken en dan nog wat opruwen voor een comfor- tabele en stabiele pasvorm... Hmmm, nee, ik hou er niet van. Laat maar fijn puur natuur!