Media
01-01-2012 14:23:09
Actief wegzapgedrag

Dat Beau van Erven Dorens niet bepaald de gun-factor heeft bij TV kijkend Nederland was al wel helder. De meesten vinden hem maar een overschatte, gladde egotripper die teveel (en onnavolgbare) kansen krijgt bij SBS6. Zet deze, van nature non-grappige meneer, prime time op oudjaarsavond met een poging tot het doen van een cabaretvoorstelling en je weet dat je een heleboel reklamegeld misloopt. Zelfs de programma's boven hem (Piet's weer) en onder hem deden het beter, wat erop wijst dat men actief heeft weggezapt voor deze vermoedde wanvertoning. SBS is zelfdestructief geworden, trekkers aan een dood paard! Laten we dus maar hopen dat ze in het Heilige der Heilige van SBS ook aan goede voor- nemens doen voor het nieuwe jaar... Ik weet er nog wel eentje!









