Fun
19-12-2011 18:37:24
De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.


In 1983 was ik gefascineerd door de TV serie V. Een sience fiction serie waarin UFO's boven de aarde hangen. De bui- tenaardse wezens, die gewoon op mensen lijken, hebben aanvankelijk goede bedoelingen. Zo lijkt het, want het wordt steeds duidelijker dat ze op hele andere zaken uit zijn en de mensheid niet veilig meer is! Erg spannend vond ik het des- tijds en ik zat wekelijks aan de buis gekluisterd!