Familie
22-07-2011 11:10:42
Vakantieplannen



Tot nu toe genieten we lekker van de dagjes weg! Afgelopen zaterdag naar de Efteling tot bijna middernacht! Maandag wegens de regen een dagje in Ballorig en afgelopen woens- dag in het zonnetje naar Duinrell. Ook weer een heerlijke zomerdag in allerlei attracties! De Splash was natuurlijk geweldig, maar ook de Falcon. Ik kende Duinrell niet, maar we had- den er een fantastische dag! Vandaag komen de logeer-ratjes van mijn zus voor 3 weken, morgen gaan we naar het zwembad. Volgende week staat Avonturenpark Hellendoorn nog op het programma en een keer uit eten in een wok-restaurant! We komen tijd tekort!













