Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Familie 22-07-2011 11:10:42

Vakantieplannen

EftelingBallorigDuinrell

Tot nu toe genieten we lekker van de dagjes weg! Afgelopen zaterdag naar de Efteling tot bijna middernacht! Maandag wegens de regen een dagje in Ballorig en afgelopen woens- dag in het zonnetje naar Duinrell. Ook weer een heerlijke zomerdag in allerlei attracties! De Splash was natuurlijk geweldig, maar ook de Falcon. Ik kende Duinrell niet, maar we had- den er een fantastische dag! Vandaag komen de logeer-ratjes van mijn zus voor 3 weken, morgen gaan we naar het zwembad. Volgende week staat Avonturenpark Hellendoorn nog op het programma en een keer uit eten in een wok-restaurant! We komen tijd tekort!
Muziek 22-07-2011 10:34:45

M-Kids

Al lange tijd ben ik fan van de M-Kids. Vanaf nu vind je hier bijna alle clips!

Klik voor de clips

Danny Rook als enge kabouterDe M-Kids bestaan niet meer, maar ze maakten tussen 2001 em 2005 best hele leuke muziek met een uitschieter als het nummer Halloween. Dat blijft nog steeds een leuk nummer met een clip die kinderen blijft aanspreken. Kijk ook even naar dit grappige filpje met Danny Rook als enge kabouter in Spookhuis. Eindelijk is het mij gelukt om de leukste clips in breedbeeld, lipsync en met goede kwaliteit op youtube te plaat- sen. Misschien moet ik er maar eens een lipdub van proberen maken.
Familie 14-07-2011 13:03:18

Regen!

Vandaag regent het waarschijnlijk de hele dag hier in Spijkenisse. Het is nu totaal herfst midden in de zomer! Gelukkig zitten we lekker binnen en kijken we vanmiddag een film met z'n allen: Hoe tem je een draak. Met popcorn, drinken, alles compleet!

Natuurlijk was 30 graden en zon fijn geweest maar thuis vang je zo'n verregende dag gelukkig beter op dan in een huisje van een paar m2 of erger nog: in een tent! Morgen wordt het beter en als het zater- dag redelijk weer blijft: Een lange dag ( tot 00:00 uur) lekker naar de Efteling!!
Familie 09-07-2011 18:13:26

Bestormende middag!

Klik voor groter en meer!

Het was een heerlijke middag bij de Ruïne Ravesteyn waar een bestorming van een middeleeuws "kasteeltje" werd nagedaan. Ook boogschieten, touwvlechten, middel-
eeuwse muziek en allerlei andere kunsten waren te aanschouwen. En het zonnetje
maakte het tot een waar succes! Klik op de afbeelding voor meer. Hier is een filmpje.