Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Film 20-06-2011 20:35:33

Nachtbraken met Harry

Harry Potter marathon

Zojuist oppas geregeld en gereserveerd: De Harry Potter Marathon tijdens de primère- nacht van deel 2 van HP And The Deathly Hallows. We beginnen op 12 juli om 21:00 uur met een opfrisser, namelijk het eerste deel in 2D. En dan, om 00:01 uur op 13 juli zien we deel twee in 3D ! Dat wordt dus een latertje dat we doorbrengen in bioscoop Arcaplex in
Spijkenisse. Als HP-Fans kun je dit nog maar één keer meemaken, zo'n magische nacht!
Familie 19-06-2011 18:13:41

Terrorshittische aanslag?

Vieze dunne vogelstront op onze deur!!

Klik voor groter en meer

Ik denk niet dat er opzet in het spel is, maar vies is het wél! Oké, het waait best hard, dus moedwillig op de deurkruk schijten lijkt mij bijna uitgesloten. Of je moet als vogel wel heel goed kunnen berekenen wáár je vlats neerkomt als je bij een westenwind, kracht 6, met een snelheid van 11 kilometer per uur overvliegt! Dus we hebben hier ofwel te maken met een regelrechte aanslag door een hoogbegaafde boze vogel, of het is een geval van pure pech doordat één of ander gevleugeld beest zijn darm leegde precies op onze deurkruk... Minder waarschijnlijk is de variant van de kat met diarree die precies over de rand van het dak de boel laat lopen, precies, u raadt het al, op de deurkruk! De vieze vlats lijkt met een behoorlijke snelheid de deur te hebben geraakt en lijkt ook niet recht van boven te zijn ge- vallen. Vooralsnog ga ik dus voor de vogel en de "pech-variant" maar welke vogel zou het dan zijn geweest? Als je deze meeuw ziet schijten lijkt het qua hoeveelheid niet helemaal te kloppen. Vermoedelijk dus een incontinente duif, kraai of ekster. Van de dader ontbreekt in elk geval elk spoor, al zijn de sporen overduidelijk aanwezig! En mocht het toch ooit een aanslag blijken te zijn geweest: Jahoor, we hebben de (grote) boodschap dus ontvangen!
Fun 19-06-2011 17:47:01

Bristol-lol !

Klik voor groterKlik voor groter

De kinderen waren ermee begonnen... En papa zag er de lol wel van in!
Blote lichaamsdelen bij de Bristol is best grappig!
Fun 17-06-2011 22:54:19

Over de kop!

Walibi HollandKomende week, woensdag 22 juni, gaan René en ik eindelijk weer eens een dagje rollercoasteren!! Net als in 2007 en 2009 wordt het dit jaar opnieuw Walibi Holland! We zijn nu eenmaal helemaal gek van lekkere thrillrides! De entreeprijs is met de jaren steeds duurder geworden; intussen kost een normaal kaartje 30,50 euro!! Wij gaan volgende week gelukkig met de nodige korting naar binnen. En of er ook dit jaar ook weer een filmpje van komt? Houd de site in de gaten de komende tijd!
Media 15-06-2011 17:36:56

Doe Het Lkkr Zelluf!!

Mijn eerste video-opdracht heb ik afgeleverd bij Globos B.V. In deze presentatie wordt uit- gelegd hoe je zelf een ballonnenboog kunt maken met behulp van de Baloon Vine. Een handig hulpmiddel als je zelf een boog van ballonnen wilt maken voor een feest, huwelijk, etc. En zoals je in het filmpje kunt zien, konden wij -amateurs- nog een heel professioneel ogend boog-deel maken! Met een meer dan tevreden opdrachtgever is dit wellicht de eerste van meer producties. Via Globos.nl vind je alles over ballonnen en andere feestaritkelen!



Hierboven een ge-upgrade versie met vetter stemgeluid en muziek!
Film 13-06-2011 12:02:53

Lekker verzamelen!

Klik voor groterIn mijn alsmaar voortdurende zoektocht naar de betere hor- rorfilm, kwam ik op de titel "The Collector" via één of andere persoonlijke toplijst. Mij werd een spannende en expliciete horrorfilm beloofd dat wel wat weg zou hebben van de Saw-reeks. En als je door wat onwaarschijnlijkheden heen zou kunnen kijken, zou dit een horrorfilm zijn die meetelt. Gisteren keken we naar deze verzamelaar, want dat is wat The Collec- tor doet: mensen verzamelen. Even dacht ik John Williams te treffen in het kader van "Help mijn man heeft een hobby..." maar nee. Maar inderdaad; als je van griezelen houdt is dit een fijne film. Als een oplichter iets uit een villa wil stelen, blijkt hij terecht te zijn gekomen
in een huis vol met boobytraps. De één na de ander legt het loodje vaak op een hele nare manier... En waar iemand niet meteen dood gaat, is er altijd nog het fenomeen: martelen! Een leatherface achtige meneer blijkt er veel plezier aan te beleven mensen te verzame- len, alleen de voor hem interessante, want de rest is feitelijk een soort van slachtafval. En als je kunt accepteren dat deze verzamelaar zó snel alle boobytraps heeft kunnen plaatsen, dan is het een zeer spannende film die op momenten té naar is om te blijven kijken! (voor mijn vrouw dan) En het spannende einde luidt duidelijk een vervolg in... van mij mag dat!
Familie 06-06-2011 21:27:54

Schatkaart

Klik voor groter

Deze week geeft Huug zijn verjaardagsfeestje: een Piratenfeest !! En daar hoort natuurlijk ook een schatkaart bij en een speurtocht met allerlei opdrachten. De kids kunnen de route op de kaart volgen en bij ieder nummer is er een opdracht. Ze verzamelen telkens een ge- tal en als ze bij de schat uitkomen moeten de cijfers kloppen om het slot op de schatkist te kunnen openen. De schatkist (een échte) is gevuld met allerlei lekker dingen!! Spannend!