Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Familie 24-04-2011 20:02:47

Paasijs

Klik voor groter en meer

Klik voor groter en meerLekker hoor! Op Eerste Paasdag in het
zonnetje over de boulevard van Scheve-
ningen slenteren. Standwandelen, ijsje
eten, even de zee voelen en live muziek
luisteren. Het was heerlijk ontspannen
middagje uit. En al behoorlijk druk op
het strand.
Huug ging de hoogte in en
vermaakte zich ook prima! En dan krijg
je ook nog eens een lekker kleurtje als
je gezellig samen zo'n dagje op stap
bent geweest! Wáár is de after sun...?
Familie 23-04-2011 19:19:06

Nutty Huug !!

Klik voor groter

Ons kind Onze uitvinder wil graag meedoen met een hele leuke prijsvraag van Prince:
Win jouw droombaan voor een dag! Zijn beroep stond niet in de standaardlijst want
hij wil dus graag uitvinder worden zijn. Om een passende foto te kunnen uploaden
hielden we een foto-shoot met échte Special-FX ! En het resultaat is deze winnaar !!

Klik voor groter
Film 19-04-2011 22:41:19

Heavy stuff

Klik voor groterWellicht was het al opgevallen, maar ik ben liefhebber van horrorfilms. Dus dan zoek je regelmatig naar titels van spannende, enge films. Zo kwam ik de titel Eden Lake tegen die werd omschreven als een zeer angst- aanjagende film. Maar niet door het hoge horror gehal- te, maar door het hoge realistische gehalte van de film waarin afschuwelijke dingen gebeuren met een aan- vankelijk zorgeloos stel dat een weekendje gaat kam- peren. Een groep jongeren heeft het op ze gemunt en wreedheden nemen in ras tempo toe. Het is zeker een beangstigende film die helaas ook realistisch afloopt... Geen happy end dus, integendeel: je blijft achter met gevoelens van onmacht, boosheid en verdriet. Helaas versterkt deze film meteen het gevoel om liever maar "geen confrontatie aan te gaan bij rottigheid van jongeren in een groep..." Maar laten we objectief blijven: als een film als deze emoties en spanning bij je kan oproepen, dan is
het dus gewoon een hele goede film! Want het verhaal en de spanning grijpt je bij je keel
en laat je gedurende anderhalf uur niet meer los. Helaas wordt je uithoudingsvermogen niet beloond. Het lijkt wel op Wrong Turn, maar dan tijdens een weekendje Eden Lake...