Familie
19-04-2011 18:44:08
Coole keuzes...

Benieuwd wat mijn keuze was? Kijk dan even hier!
De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.







Jááá, vanavond weer lekker Fringe kijken! We zijn inmiddels helemaal verslaafd aan deze serie. We hadden wél wat in te halen maar we zitten intussen bij afl. 16 van het 2e seizoen. En het wordt steeds spannender! Walter is natuurlijk fantas- tisch maar ook Olivia en Peter hebben onze sympathie! 
