Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Algemeen 29-03-2011 19:39:11

Kraamschudden voor gebruik!

Klik voor groter & meer Klik voor groter & meer

Er zijn zo van die baby's met héél véél haar!! Wat een mooi ventje, en wat leuk om even zo'n kleintje op de arm te hebben. Collega & husband: gefeliciteerd met jullie prachtige knul!
Showbizz 26-03-2011 18:27:54

Bassie Radar

Klik voor meer Bassie Radar
Check deze Bassie aflevering: Bassie koopt een auto. Ik waarschuw alvast, er zitten gesponsorde elementen in en ook is er overduidelijk sprake van product placement. Maar het is met name héél erg slecht!
Algemeen 25-03-2011 20:23:05

Boekenpyramide

De nieuwe bibliotheek van Spijkenisse (in aanbouw) begint ergens op te lijken!

Klik voor groter

We krijgen er in ieder geval een opvallend gebouw bij. En als je ziet hoe het
eruit moet komen te zien, dan lijkt me dat straks zeker een bezoekje waard!
Nieuws 25-03-2011 16:47:07

Whèèef

Schaap zet een puppy op de wereld:


Een Chinese boer beweert dat een van z'n schapen een hond op de wereld heeft gezet. Het 'puppylam' heeft wel een wollen vachtje, maar z'n bek, snuit, ogen, pootjes en staart lijken inderdaad erg op die van een hond. Een onderzoeker aan een dierencentrum in Xi'an zegt inmiddels dat het volstrekt onmogelijk is dat een schaap bezwangerd wordt door een hond. "We hebben hier wellicht te maken met een lammetje dat een afwijking vertoont", aldus Yue Guozhang. Intussen komen nieuwsgierigen massaal naar de boerderij van Lui Naiying om het merkwaardige fenomeen met eigen ogen te bekijken. Lees hier verder...
Showbizz 25-03-2011 14:59:50

Oude meuk !

BassieradarSoms kan ik het niet laten. Bassie weet de laatste tijd prima uit het nieuws te blijven... en dat maakt soms angstig. Op zijn site zie ik dat hij deze perio- de veel optredens heeft in België. Fijn! Maar ik zag ook dat Bassie blijkbaar nog enkele dozen met oude cassettebandjes op zolder heeft staan. Hij ver- koopt ze via de webshop voor slechts 3 euro. LP's (vinyl) alleen nog via MP.

Bassie heeft in elk geval 1 volger op Twitter, misschien mag jij z'n vriendje zijn... Mij zal hij niet zo gauw accepteren na een toestand met advocaten en een dreigende rechtszaak. Klik hier voor de Bassie Radar Story... En nog steeds optreden ziet er steeds sneu-er uit!