Fun
30-03-2011 18:41:34
Koffiedik ?

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.





Soms kan ik het niet laten. Bassie weet de laatste tijd prima uit het nieuws te blijven... en dat maakt soms angstig. Op zijn site zie ik dat hij deze perio- de veel optredens heeft in België. Fijn! Maar ik zag ook dat Bassie blijkbaar nog enkele dozen met oude cassettebandjes op zolder heeft staan. Hij ver- koopt ze via de webshop voor slechts 3 euro. LP's (vinyl) alleen nog via MP.