Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Showbizz 26-02-2011 12:17:04

Ben jong geweest...

Klik voor ietsje groter
Ben Saunders twittert zojuist over een clipje van 11 jaar geleden. Hierin hij hij naast enkele bevallige dames te zien naast zijn broer Dean. Toen waren er nog maar weinig tattoo's te zien maar wel een cool shirt meer een haaien-print! Eigenlijk was Ben toen dus ook al cool!
Computers/Internet 26-02-2011 11:57:44

Twitter Twitpic & XOOX

Onze recycle afdeling moet weer geruimd worden! on TwitpicIntussen raak ik al aardig bedreven in allerlei features op Twitter. Foto's vanaf mijn foon naar Twitpic uploaden, dan
in een bericht op Twitter plaatsen en nu dus ook op XOOX. Leuk hoor, er komen ineens allerlei opties bij! Hiernaast overigens de recycle afdeling die vandaag nog leeg geruimd
moet worden! Overigens hebben we het huis vol met logées (5 kids!) momenteel en zijn de Wii games van start gegaan!

Het wordt tijd dat we Twitter definitief gaan integreren op onze frontpage. René is er al mee bezig, dus nog even geduld!
Film 22-02-2011 23:51:56

Dos filmos!

Klik voor groterKlik voor groter

Soms heb je van die avonden, dan kijk je twee films achter elkaar! Vanavond zagen wij:

The Tourist met Angelina Jolie en Johnny Depp! Een aardige film met fraaie beelden van o.a. Venetië. Depp is -opnieuw- grappig, en blijft een soort piraat. Jolie gaat nét iets teveel voor het mooie plaatje en presenteert zich als een model / diva met een dito -over the top- loopje. Het verhaal is leuk en bij vlagen zelfs ook nog spannend. De ontknoping werd mij nét voor het moment al duidelijk. En ondanks dat de vonken er nou niet bepaald afspatten tussen Angelina en Johnny was het geheel toch heel amusant om naar te kijken!

High Tension is een enge, spannende Franse horrorfilm met veel gore en bloed, wat op zichhelf al een prestatie mag heten. De film bouwt zich prima op en als dan eenmaal het afslachten gaat beginnen zitten we regelmatig op het puntje van onze stoel: de spanning spat van het scherm en de horrorscènes zijn helemaal in orde! In de laatste tien minuten gaat het helaas helemaal mis met deze film. Wát een grote teleurstelling als er een plot- wending komt die totaal ongeloofwaardig is! Erg jammer, want het is eigenlijk een prima horrorfilm die helaas volledig ontspoort en eindigd met een fikse kater...
Familie 22-02-2011 17:25:23

Telepathische audio streaming


Vanmorgen stond ik op met Bruno Mars en Grenade op SkyRadio. Toen ik onder de douche vandaan stapte had ik dat deuntje in mijn hoofd. Onze zoon Huug stapte binnen en begon spontaan het liedje te zingen... Vanmiddag hadden we weer van die telepathische momen- ten dat we spontaan met elkaars liedjes in onze hoofden meezongen! Ik zei dat we blijkbaar een draadloze verbinding hebben. Huug maakte daarop de grappige opmerking:

"Dus we zitten VAST aan een draadloze verbinding..."
Media 21-02-2011 21:57:46

18 jaar terug!

Oude beelden herleven! 1993: De Opening van de Radiostudio van Twickelstad FM

Ik word geinterviewd!De eerste show live!

Linksboven: Een live interview! Rechtsboven: Mijn eerste uitzending "Weekend Radio..."
Linksonder: Marc Adriani in het midden! Rechtsonder: René doet zijn ding "In de Maat!"

Marc Adriani in het midden...René doet zijn ding In de Maat!

Voor de hele film van de opening klik je hier.
En voor nog meer radio-historie van René en mijzelf, kijk je hier...
Lifestyle 20-02-2011 14:31:30

Uitdaging

Klik voor groter

Er zijn van die uitdagingen waarvan je weet dat je het gaat verliezen...
Familie 19-02-2011 21:08:37

Feestje!

Dat was wel weer een druk maar o zo gezellig dagje: Rik's verjaardagsfeestje!!

Klik voor groter en nog véél meerKlik voor groter en nog véél meer

Vanmorgen kreeg Rik eerst zijn kado's waaronder een nieuwe, stoere fiets! Daarna taart halen voor het bezoek dat allemaal zou komen. Rik wilde een lekkere slagroomtaart! Na het zingen voor de jarige en een stuk taart, was het tijd voor de spellen: "Bal in bakkie" en "De Knuffel-race" Klik op de afbeelding voor een impressie van de spellen. En aan het eind van de middag gezellig samen met de visite patatjes eten met voor Rik: een frikandel speciaal!!