Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Nieuws 23-10-2010 11:07:36

Sticker de Sint

Er is inmiddels veel ophef over de filmposters van de Horrorfilm Sint van Dick Maas. Zijn collega regisseur Johan Nijenhuis wil onze jongsten beschermen tegen deze enge poster die mogelijk het tere kinderzieltje zal beschadigen. Al ben ik zelf fan van horrorfilms en lijkt mij deze film geweldig, toch ben ik ook gevoelig voor de argumenten van Johan Nijenhuis. Hij stelt dat het leven van kinderen tot zo'n jaar of 7 zoveel mogelijk veilig zou moeten zijn. Sinterklaas is één van de figuren in een kinderleven die betrouwbaar en goed voor ze is.
Als plotseling deze posters de Goedheiligman als een enge man neerzetten, zou dat iets kunnen veroorzaken in het veiligheidsgevoel van het jonge kind. En hoe leg je als ouder inderdaad aan je kind uit hoe ze deze Sint moeten duiden? Het is een hele foute Klaas?
Het is een hele boze hulpsinterklaas? Nouja, eerlijk gezegd vind ik het onnodig om deze posters door het land op te hangen. Er is ook een versie van alleen de vlijmscherpe Staf met wat bloed eraan die opgehangen kan worden als promo voor de film. Bovendien heeft de film door alle ophef al genoeg promotie gehad! Maar ik heb natuurlijk een prima oplos- sing voor het geval dat er straks zo'n enge poster bij jou in de wijk komt te hangen in een abri: Vrolijke Sint-stickers die we over de enge kop van deze "Slaughterklaas" kunnen plak- ken! Hieronder het voorbeeld van mijn oplossing. Nu nog iemand die het geld heeft om deze stickers te maken en door het land te verspreiden... Zo ziet het er toch veel beter uit!

Klik voor groterKlik voor groter
Algemeen 21-10-2010 19:00:37

Heen & Weer

Het weer is al écht herfstig, maar dit is toch mooi: zo vertrekken en weer thuiskomen!

Klik voor groter

Klik voor groter
Algemeen 15-10-2010 12:47:09

TNT denkt Groen!

Klik voor groterKlik voor groter

Dat we met z'n allen steeds "groener" zullen moeten gaan denken en doen is een feit. En dat bedrijven steeds vaker milieubewust en groener handelen in dienstverlening en/of pro- ducten is natuurlijk geweldig! TNT Post heeft daar zijn eigen manier in gevonden door van- daag twee pakketjes bij ons in de groene bak te deponeren. Of dát nou de juiste groene gedachte is? Ja dus! Want het bespaart de bezorger meteen een tweede ritje om de pak- ketjes opnieuw aan te bieden. Creatief dus en handig bedacht! (mits de bak schoon is)
Familie 13-10-2010 21:54:23

Opname!

Onze zoon is deze week een paar dagen opgenomen in het ziekenhuis. Gelukkig niets naars. Maar gezien de foto's hieronder kun je je afvragen of het allemaal wel goed gaat? Links is mijn hoofd verdwenen en op de andere foto's ziet het er ook al niet zo fraai uit!

Klik voor groter en meerKlik voor groter en meerKlik voor groter en meer

Ging Huug maandag nog als een heel gewoon jochie het ziekenhuis in,
vandaag leek hij meer weg te hebben van een siamese tweeling... Kijk maar:


En als je dan je tijd moet vullen, is de Speelkoffer van de CliniClowns natuurlijk een leuke afleiding. Daarmee kun je allemaal leuke dingen doen en dus ook hele gekke foto's maken en die naar huis verzenden via de mail. Klik maar op de afbeeldingen voor groter en meer!
Film 10-10-2010 12:32:33

T-Virus


Klik voor groterGisteravond in Pathé Schouwburgplein Rotterdam gezien: Resident Evil: Afterlife 3D in zaal 5; met het IMAX 3D effect. Samen met vrouw en schoonzus lekker genoten van deze lekkere zombie-film met fanatstische special effects, fraaie beelden en de nodige schrikeffecten! We hadden ons huis- werk gedaan door de afgelopen week de eerste drie delen van de Resident Evil reeks te zien en we kunnen alvast tijd inruimen voor het 5e deel. Het verhaal over het "T-Virus" dat bijna de totale wereldbevolking heeft geïnfecteerd en ze tot vleesetende zombies heeft gemaakt gaat verder. Een groep nog gezonde mensen is op zoek naar andere overlevenden en gebieden op aarde waar het virus nog niet heeft toege- slagen. Telkens worden ze misleid door The Umbrella Cor- poration, die verantwoordelijk is voor het virus en allerlei ex- perimenten doet op zowel gezonde mensen als op zombies. Alice, de hoofdrolspeelster,
is resistent tegen het virus en bezit DNA wat The Umbrella Corporation graag wil hebben om een anti-virus te kunnen maken. Hierdoor bezit Alice ook over extreme krachten en eigenschappen. Het kat en muis spel duurt voort en in 3D beleef je het nóg intenser. Het wordt zelfs behoorlijk intimiderend als er een enorm wapen op de zaal wordt gericht. Ook maken we in deze aflevering kennis met Wenthworth Miller, bekend als Michael Scolfield uit Prison Break. Fijn om hem erbij te hebben want er moet voortdurend ontsnapt worden aan de zombies wat tot zeer spannende momenten leidt. Deze film moet je gaan zien en dan toch zeker in 3D. En als het in je buurt mogelijk is kies dan voor de IMAX 3D variant, want dat is nét weer even intenser, plus dat de 3D bril een stuk makkelijker op je neus zit!
Fun 09-10-2010 16:52:41

Glaasje op...

Ze zeggen wel dat die iglo-tentjes zo lekker eenvoudig zijn om op te zetten...
Maar in de zon en met ietsje teveel drank op, wordt het toch nog best lastig:

Klik voor de film

Klik hier maar eens....