Familie
10-07-2010 13:58:40
Gevoelstemperatuur
Terwijl de thermometer in onze tuin, in de schaduw, bijna 36 graden aangeeft!
En zo voelt het ook!!

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.



Vandaag mijn laatste werkdag, dus vanaf nu: VAKANTIE ! Jazeker, maar liefst een dikke drie weken vrij, heerlijk! En mijn vakantie kan natuurlijk niet beter beginnen dan zo: een hittegolf staat voor de deur, Nederland speelt tegen Spanje in de WK finale en mijn twee zomerhits doen het prima in de hitlijsten! Wat wil je nog meer?? En jahoor, we gaan ook nog even lekker weg. Een weekje naar het mooie Drenthe: Het Park Witterzomer. Ook staat er nog een dagje Efteling op het programma en vooral ook veel lekker in en om het huis wat rommelen en luieren. Ik ben er klaar voor! Nu maar hopen dat Nederland zondag ook nog eens die prachtige WK-bokaal te pakken krijgt al ben ik eerlijk gezegd toch wel een beetje bang voor Spanje. Maar ik geloof er in dat wanneer wij hier in Nederland met al dat oranje blijven aanmoedigen en geloven in de overwinning; dan zullen we ook winnen!! Hier nog even die zomerhits van me... 



Van mijn zus en zwager kregen wij enkele weken geleden deze mini komkommerplant. Véél water geven, héél véél water... was de tip. Want, beste mensen, komkommers zijn natuurlijk eigen- lijk gewoon waterbommen aan een stengel. Omdat er de laatste dagen slechts 2 behoorlijke aan hangen (zie hiernaast) en de rest zielig klein blijft, dachten we deze twee vandaag maar eens te gaan slachten. Straks gaan we ze proberen. Misschien dat er nu kansen komen voor de andere kleintjes aan de plant! En je kunt er natuurlijk ook nog allerlei stomme dingen mee doen...



Eerder schreef ik over een trage up- & download waar ik last van had. Dat bleek toen aan de verbinding tussen de contactdoos en het modem te liggen. Vervangen & klaar! Maar dit weekend was de verbinding opnieuw traag. Zó snel kan dat nieuwe kabeltje toch niet voor problemen zorgen? Even bellen met Online en hup! Er zou preventief een nieuw moden toegezonden worden.
Wat een service! En het oude modem (nog de livebox van orange)mocht ik houden. Gisteravond had ik hem! Aangesloten en meteen alles weer oké! Lekker hoor, dat alles snel werkt. Mooi, die hard werkende lampjes.