Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Showbizz 05-05-2010 18:00:32

Bon is back !

Bonnie St. ClaireBonnie lijkt weer helemaal terug! Ik ben fan van haar! Hoe ze zich staande houdt tijdens Ranking The Stars en hoe ze eruit ziet: petje af! (letterlijk, want eerder was haar pet noodzakelijk kwaad om zich wat onder te kunnen verschuilen) Ik hoorde haar optreden tijdens het Toppers concert in 2008; Geweldig! Ze kan nog steeds prima zingen! Zonde deze plaatjes, maar wat mij betreft is Bonnie helemaal weer aan het buitenspelen!
Lifestyle 04-05-2010 22:20:49

Leuke vindingen!

Leuk, zo'n relax-grasmat... voor tijdens de WK !!
Of een leuke "speelweide" voor Tiger Woods...

Klik voor groter en meer

Of neem nou zo'n handige bladzijdehouder voor tijdens het lezen...

Klik voor groter en meer

Klik op de afbeeldingen voor meer...
Nieuws 03-05-2010 15:37:26

Tijdreizen

Het kan dus écht: Reizen in de tijd!

Als ik het artikel goed begrijp werkt het als volgt: We kunnen in de toekomst een ruimteschip bouwen dat dermate hoge snelheden kan bereiken zodat de tijd zelve langzamer gaat voor de passagiers. Zo'n ruim- teschip kan duizenden jaren in de toekomst reizen met een snelheid die grenst aan die van het licht.
Zo zouden ook verre sterrenstelsels kunnen bereikt worden in de tijd van een mensenleven. Zo'n schip zou ongeveer één miljard kilometer per uur snel moeten vliegen. Het zou zes jaar duren om die snelheid in een ruimteschip te kunnen bereiken. Op dat moment komt elke dag aan boord van dat schip overeen met een jaar op aarde. Voor de mensen aan boord zou het 80 jaar duren om tot de grenzen van het heelal te reizen. Op dat moment is meer dan 2,5 mil- joen jaar gepasseerd op aarde. Bron: AD. Ik denk dan even simpel: als je dan laten we zeg- gen 20 jaar onderweg gaat, en je vliegt weer terug naar aarde (als dat mogelijk zou zijn) dan is het intussen misschien al wel enkele tientallen jaren (extra) later op onze planeet... Of gaat die vlieger niet op? Kun je dus wél vooruit in de tijd reizen, maar kun je dus zelf nooit meemaken hoe het dan is op aarde omdat je gewoonweg niet terug kunt om het te zien?
Film 03-05-2010 10:50:51

Nog een keer gillen !

Scream Mask Goed nieuws! Wes Craven is momenteel bezig met de voorbereidingen van Scream 4, de film die 15 april 2011 in de bioscopen zal gaan draaien. Persoonlijk vind ik de Scream serie (1,2 & 3) een geweldige reeks! Dat er nu toch een vierde deel aan de trilogie wordt toegevoegd is wat dubieus, maar tot nu toe is het nivo van de film telkens behouden gebleven. We treffen een aantal bekende spelers zoals Courteney Cox, Neve Campbell en de Sheriff David Arquette. Dat wordt weer lekker griezelen door die gek met het overbekende scream masker op zijn hoofd! Ik lees nog niets over een 3D versie, jammer, want dat zou dit vierde deel natuurlijk af maken!
Web-Log 02-05-2010 15:31:02

Oude Lay-out


Afgelopen nacht hebben René en ik tot ver na 04:00 uur gewerkt aan een nieuwe layout voor XOOX.NL. We zijn erg tevreden en zodra in de loop van deze week alle pagina's zijn aange- past in de nieuwe stijl, zal XOOX.NL voorlopig weer in een fris en gloednieuw jasje zitten! Doordat er zoveel mogelijk gebruik is gemaakt van kleine afbeeldingsbestanden zal de site in de nieuwe layout een stuk sneller laden. Nog even geduld dus, maar dan heb je ook wat!
Fun 02-05-2010 15:20:18

Aááaiiijjj

Aaahhhh wat liefff zo'n witte baby Tijger....

Klik voor meer

Als je een lip-piercing wilt... Klik op de afbeelding.
Muziek 01-05-2010 23:02:58

Kim & Wes

En hoe was jouw Koninginnedag??

Klik voor de clip

Hier in Spijkenisse hadden we Kim & Wesley!! Heel leuk!!
Fun 21-04-2010 19:09:53

Vlaamse Reu

"Kom op konijntje... doe maar wiebelen, wiebelen..."
(Oversekst beest: met een hond notabene ?!)

Klik voor groter