Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Muziek 15-08-2004 10:30:04

3FM

Vorige week zaterdagmorgen tussen 5 en 6, toen we onderweg waren, had ik 3FM erop staan alwaar Albert-Jan inviel en een alleraardigst nummer draaide van Chicago. Ik wilde de titel onthouden maar vergat het al snel weer. "Ach," dacht ik, "dat zoek ik wel na in de 3FM playlist", maar helaas hij staat er niet tussen. Het had zo'n goeie service kunnen zijn, maar blijkt nog niet echt te werken (de uren tussen 6 en 9 staan er bv niet eens in). Eens kijken of een mailtje sturen helpt......
:: bemoeienissen
tante neel op 15 Augustus 2004 - 10:42  §

Als je daar nou iets sneller mee was geweest had je gewoon de stream terug kunnen luisteren ;)

tante neel op 15 Augustus 2004 - 10:44  §

ow [sorry...be]ter moeten lezen... je was nog niet terug...

wim op 16 Augustus 2004 - 15:47  §

gokje "stay the night"?

René op 16 Augustus 2004 - 16:49  §

Nee, dat was hem niet. Het was een ouder nummer (begin jaren 70) en volgens mij niet echt een hit geweest.

wim op 16 Augustus 2004 - 16:57  §

beginnings (1972)

René op 16 Augustus 2004 - 17:05  §

Ik zal eens wat gaan downloaden :)

roosmarijn op 16 Augustus 2004 - 23:32  §

Natuurlijk werkt een mailtje sturen, ik zit ze zelf te beantwoorden! Echter, ik heb de jouwe vandaag niet gezien? gestuurd aan [redactie@3fm.nl] De reden waarom 6-9 leeg is, is omdat de playlist service een output is uit de 3FM dalet BUMA verzameling. De tros zendt uit in een andere studio tot september en moet het handmatig invoeren. dat gaat niet zo snel. Albert jan draaide die chicago denk ik van Cd en daarom staat ie er ook niet bij, AJ had vast geen inlog voor de BUMA-dienst. Maar je weet toch waar zijn virtuele huis woont?

Albert-Jan Sluis op 17 Augustus 2004 - 10:17  §

Stond inderdaad niet op de playlist: Chicago - Saturday In The Park!

René op 17 Augustus 2004 - 13:56  §

@Roosmarijn: sorry, ik had ook nog geen mailtje gestuurd. Ik hoopte dat Albert-Jan zelf zou reageren, dat heeft hij nu ook gedaan (zoals je ziet) nadat ik hem vanmorgen had gemaild.
@Albert-Jan: Hardstikke bedankt!
@Wim: Je had het kwa jaartal bij het rechte eind, het nummer komt uit 1972, het is alleen geen hit geweest, dat verklaard ook waarom ik het nummer niet terug kon vinden in het hitdossier.

wim op 19 Augustus 2004 - 11:31  §

Dat klopt maar wel goud. Het zit in een fragment (ooit op tv) met Rob Out "vanaf 't schip" geweldig! Saturday in the park komt regelmatig op Twickelstad FM voorbij. Ook goud. Wat niet trouwens van Chicago.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...