Muziek
15-08-2004 10:30:04
3FM
Vorige week zaterdagmorgen tussen 5 en 6, toen we onderweg waren, had ik 3FM erop staan alwaar Albert-Jan inviel en een alleraardigst nummer draaide van Chicago. Ik wilde de titel onthouden maar vergat het al snel weer. "Ach," dacht ik, "dat zoek ik wel na in de 3FM playlist", maar helaas hij staat er niet tussen. Het had zo'n goeie service kunnen zijn, maar blijkt nog niet echt te werken (de uren tussen 6 en 9 staan er bv niet eens in). Eens kijken of een mailtje sturen helpt......