Web-Log
18-01-2004 08:44:36
Voor Tante Neel
Dit plaatje is voor Tante Neel zodat ze het "link-icoontje" (die ze overigens heel mooi heeft gemaakt) op haar log kan wijzigen. Ik ga haar in de gaten houden... De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.
Dit plaatje is voor Tante Neel zodat ze het "link-icoontje" (die ze overigens heel mooi heeft gemaakt) op haar log kan wijzigen. Ik ga haar in de gaten houden... Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.