Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 18-01-2004 08:44:36

Voor Tante Neel

minilogoDit plaatje is voor Tante Neel zodat ze het "link-icoontje" (die ze overigens heel mooi heeft gemaakt) op haar log kan wijzigen. Ik ga haar in de gaten houden...