Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Muziek 15-02-2005 21:28:13

Ufonaut

Belofte maakt schuld. Ik had een tijdje terug beloofd om op onze site de flyer te plaatsen van de CD-Release van Ufonaut aanstaande vrijdag in het Rotterdamse Nighttown. Nu moet ik wel even duidelijk maken dat de preview van zijn electrobreaks en technorock mijn soort mu- ziek niet is. Ik wens hem een spetterende release en dat er maar veel publiek voor mag zijn.

:: bemoeienissen
marco op 18 Februari 2005 - 16:57  §

vette muziek man!

margot op 18 Februari 2005 - 17:02  §

inderdaad! supergaaf! ik ben erbij!

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...